Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Rengøringsselskab...

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Vi håndværkere kender dem i håbetal under betegnelsen  diverse portaler (og der er mange af dem), navne som f.eks. henttilbud.dk - www.byggestart.dk - www.gratisbyggetilbud.dk - abgruppen - fagagenten - justklik - byggetilbud m.m. og den værste af dem alle sikkerbyg se også www.sikkerbyg.net & www.sikkerbyg.eu

Jeg håber for mange af jer derude, at I finder forhåbelige andre positive udfordringer og gode netværks, f.eks. også her på Amino.

Frem for at I bliver ført bag lyset af "smarte forretningsfolk".

Kære Ib

Fatter seriøst ikke hvordan du kan samligne disse firmaer med rengøringsgruppen.dk

De firmaer du nævner der koster det jo ca. 15.000kr for et år, her får du ingen garantier eller rabat ordnnger.

Rengøringsgruppen.dk der betaler man 149+moms om måneden godt 2300kr om året. de penge kan hurtigt tjenes hjem. Man kan jo ikke engang få en avis annonce i lokalavisen et helt år for de penge.

Så tag lige at klappe hesten inden du render ud med den smøre ud er kommet med

At dem bag rengøringsgruppen arbejder på at få nogle rabatter hjem til sine samarbejdsparrner . er da fint dette har byggestart aldring tilbudt deres medlemmer.

Vi har selv herffra indgået en samarbejds aftale og er fuldtilfredse med de info og hjælp vi har fået fra rengøringsgruppen.

Hilsen

Dennis Hansen

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:14

Ja vi gør hvad vi kan for at give vores medlemmer en god oplevelse både med spørgsmål og hjælp.

Så det er da trist at Ib brager derud af.

Kan godt se at kan byggetilbud få 15,000 for et år og der kan hentes tilbud ja så er vores tilbud nok også lidt for godt :-) 

Ville i være mere trykke ved at vi tog 899,- om mdr ? Vi har det som deltid pt og derfor også prisen.

Vi prøver at gøre det godt for alle og samtidig selv udvide vores netværk.

DENNIS: vi har skrevet til de nævnte leverandør. Og mange tak for input.

Nanna

Bliv medlem af Rengoringsgruppen.dk og få flere kunder

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:57

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Big SmileHej Nanna & Mikkel !

Vældig god ide, med et samarbejde håndværkere imellem.

Men som bl.a. også Jimmy Hove et sted skriver er det også meget vigtigt, at man har anden erfaring og kompetancer at trække på, end  det med "blot" rengøring, f.eks. prisfastsættelse/kalkualtion - jura - markedsføring - salg - IT m.m. Og pas nu på med for meget konsulent rådgivning, med mindre det er erfare folk netop indenfor rengøring. Revisorer, advokater og andet "godtfolk" m.m. findes "sku" alle vegne.

Også her gælder det at praktik er en ting og teori noget andet.

WinkI dette samarbejde sørg også for at få de "rigtige" netværksdeltagere, brådne kar er der alle steder.

Sørg for at have en ordentlig samarbejdsaftale jer imellem, også indeholdende etiske og moralske normer og regler. Uden en forståelse for dette kan en hvilken som helst "kæde" gå til grunde.

IdeaVi var nogle stykker der sidste sommer forsøgte os med et håndværkernetværk http://www.håndværker-team.dk/ Dette blev ikke nogen succes trods gode intentioner. Selvom iden med mere var vældig god.

Den stærkeste kæde er aldrig stærkere end det svageste led. Vi havde for mange svage led, som netop er dem som først og fremmest bliver tiltrukket.

Big SmileMen få I nu så stor hast og vækst på, at I også kommer til at mangle en maler, er I meget velkomme, også med andre ting. Herunder også drøftelse af koncept tilpasning.

WinkSelv er jeg ikke i tvivl om at netværk og online markedsføring er vejen frem.

Men netop håndværkergruppen har ikke traditioner inden for dette. Derfor har de store i branchen også forholdsvist let spil i kommuner, store erhvervsvirksomheder m.m.

De bedste hilsener for fremtiden

Big SmileIb Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Big Smile Hej alle !

I forbindelse med det påtænkte salgs fremstød fra nogle der kaldte sig Rengøringsgruppen.

WinkFremsendte jeg bl.a.ovenstående til at begynde med, uden den store respons fra deltagerne, herunder hvem der står bag. Endvidere lidt information om pris, betingelser, konceptide m.m..

WinkEfterfølgende kunne jeg se at flere der meldte sig på banen ej hellere fik respons.

YesDa www.amino.dk er et mødested for iværksættere m.m. mener jeg at alle gode

initiativer skal lovprises. Men også plat & svindel skal der advares mod. Derfor mit fremstød.

CryingI dagligdagen møder vi alle virkelige "smarte" forretningsfolk, der lokker mange i dyb økonomisk uføre. Jeg oplever også for øjeblikket at Amino i flere tilfælde har gået ind og bortcensuret kritiske indlæg og oplevelser med diverse. Sidst bl.a. Fagagenten - et WEB firma (hjemmesider) m.m. Det mener jeg er en skam, hvis det er seriøse firmaer kan de jo bare forsvare sig, som I har gjort - TAK FOR DET. Men netop en jeg selv har stiftet bekendskab med, kunne eller vil/villle ikke forsvare sig - nemlig SIKKERBYG, se også www.sikkerbyg.net og www.sikkerbyg.eu

Der er også efterfølgende fremkommet vildledende oplysninger fra diverse i mdenne tråd. Eks. koster byggetilbud ikke nogen årligt abonnement udgift men en stk. pris pr. opgave på fra 63,20- kr. - 316,- kr. ex. moms.

Med hensyn til www.byggestart.dk er det ikke korrekt, at man ikke har nogle fordele derinde. Man kan bl.a få rabatkort til diverse bl.a. (advokater - forretninger m.m.).  

En årlig betaling på 15.000,- kr. er op til den enkelte og hvor god en forhandler man er. Jeg selv betaler det ikke.

Det er vel et spørgsmål om hvor meget  bidraget kaster af jeg i opgave værdi ?

YesMen jeg vil da håbe at Rengøringsgruppen er et seriøst foretagende til fælles bedste for mange. 

SadOg så undskyld herfra.

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 14:36

Hej Ib

Jeg er helt enig med dig vedr. dette indslag. Ideen er god nok, men noget som jeg godt kunne undre mig lidt over. Er! at du for et kunde emne, som du skal give tilbud på ( det er i sig selv godt nok). Men at du skal sende det til rengøringsgruppen, som så vidresender det til kunden forstår jeg umildbart ikke , og det er det jeg sætter spørgsmål ved.

Jeg har talt med Rengøringsgruppen, og deres garanti er for 1 kunde - dvs. Man laver 1o tilbud og for måske 1 kunde. Og de 9 andre tilbud hvor havner de. Men selvfølgelig jeg kan også være helt forkert på den. Men har været i branchen i mange år derfor denne undring.

Og det er her jeg giver Ib ret i at man skal tænke sig godt om.

Mvh

Jannie

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 14:43

Hej Jannie

Det er helt iorden og være på vagt :-)

Som jeg kan forstå havde jeg skrevet til dig at du skulle sende opgaven retur til os, men det er selvf ikke korrekt, den skal sendes direkte ud til kunden..Mener også mikkel informerede om dette ?.

Vi har nu fået flere selskaber med og er i god dialog med dem og de er glade for ordningen, vi har som sagt ikke lovet dem nogen garantier.

Vi har levet efter denne trå i en god uge og der er sendt folk ud og give tilbud, så helt skidt står det ikke til.

Nanna

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 14:47

Hej Ninna

Jamen så har du jo også givet svar på denne tråd - så folk ikke er i tvivl. Big Smile

Det var det der var mit formål med dette.

Jannie

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:35

Big Smile Hej alle !

Jeg synes det er godt at trådstarter (Nanna) er synlig her på Amino. IdeaDet kan jo ogå være et godt sted og hverve nye medllemmer.

Men hvad ideen er med det hele og de enkeltes udbytte er stadig for mig som læser (og ikke deltager), meget tåget ?. Men jeg vil "følge jer (Rengøringsgruppen)."

Men hvad budskabet er - og der er ikke er tvivl hos den enkelte?? - NEJ. Men som Rengøringsgruppen også siger vi giver ingen garanti, nok en god ansvars fraskrivelse. Så er det måske også lettere her på Amino, og "se de enkelte i øjnene."

Det at fræse rundt og give en masse tilbud er ingen garanti, tværtimod - mange useriøse og uforpligtende henvendelser. Nej kunsten er at få fat i de seriøse potentielle kunder.

IdeaFå en sådan portal og håndværkernetværk op og stå, - så skal I se vækst. 

Men en ren formidlingskanal er der masser og rigeligt af i forvejen.

Big SmileIb Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 18:47

Hej Ib

Dejligt med positive indlæg!

Vi vil ikke love folk noget vi ikke kan holde, er det bedre og sige vi giver 10 kunder, for så bagefter og sige det var bare ærgeligt du ikke fik noget..

Vi vil som sagt bare hjælpe folk der har travlt med andet eller ikke har modet på at ringe ud og sige hallo..

Vi har flere selskaber inde nu og gør hvad vi kan for dem..

Vi binder ingen til noget, folk kan vælge os til eller fra.

Vi er i fuld gang med at hjælpe i Midtjylland og Nordsjælland og vores kunder er glade for det, da de ikke selv har modet til det eller tiden er knap

Har ikke så meget mere at kommentere på, har forstået din holdning til os Zip it!

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:31

Hej Alle,

Og til Ib - jeg kan godt forstå hvis du personligt er blevet ''taget ved røven'' tidligere af ligende firmaer, at du er lidt fremme i skoene - MEN, jeg synes ikke det er fair for Nanna du kører det på den her måde (kan så se du har skiftet tone igen) :-)

Til folk der overvejer og blive medlemmer/partnere, eller andet i dette projekt.

Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det, de mangler måske lidt flere tilbud inden mdr. prisen kan betale sig, men når de så kører så er jeg ikke et sekund i tvivl om at deres rabatter vil kunne svare sig. Jeg har personlig været  i kontakt med Nanna og Mikkel, og tror på de formår og få det bedste ud af det - Så må vi se om VI selv bliver leverandører af rengøringsartikler.  Da vi selv samarbejder med Samrs.dk i dag (som også leverer rabatter og mange andre spændende ting) kan jeg kun forslå folk og melde sig til disse firmaer, for store som små - det kan helt sikkert betale sig.

De bedste Hilsner

Rasmus Nielsen

Cleanpoint - Rengøringsartikler

Handel med varepartier via Trademen

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)