Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Rengøringsselskab...

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nanna:

Hej Jannie

Du er slet ikke glemt :-)

Som sagt har der været rigtig travlt da vi gerne vil give jer som medlemmer gode tilbud..

Jeg få taget fat i sagen imorgen tidligt

nanna

WinkHej alle !!!

CoolDette "nye" "tiltag" er vist bare endnu et forsøg på at lokke uvidende i fælden.

Nu er der nogle "smarte" der kalder sig rengøringsgruppen.dk

Den formular man kan melde sig til som håndværker eller bygherre ligner de andre i denne "branche" ren og skær formidling og ikke andet. Har ikke noget med et samarbejde eller andre ting at gøre. Så jeg vil bare til jer andre sige pas på. Jeg selv betvivler troværdigheden i dette. Men hvis "konceptet" kommer op og stå hører vi nok til den tid om diverse Sad"oplevelser" herinde.

Selvom håndværkere ikke er dem der fortæller mest om dårlige oplevelser med disse portaler. De skammer sig over at være røvrendt.

Det er nok heller ikke i en særlig god Amino ånd. Sidst så vi at forummet omkring FAGAGENTEN pludselig blev lukket hvorfor ?? Hvis diverse ydre sig og advarer mod andre bliver/kan de som ytrer sig og dette ikke er berettiget straffes efter staffelovens § 267 (æreskrænkelser/injurier). Så frygt ikke AMINO. Det er ikke jer der stilles til regnskab. Men den eller de der har oplevelsen. Jeg ville på det tidspunkt også fortælle om min oplevelse netop med Fagagenten, men kom for sent forummet var lukket.

"Vi" nåede dog nogel stykker og fortælle om vores oplevelser med mediedirekt. 

Mange af disse fupfirmaer kan også ses på www.trustpilot.dk   

Vi håndværkere kender dem i håbetal under betegnelsen  diverse portaler (og der er mange af dem), navne som f.eks. henttilbud.dk - www.byggestart.dk - www.gratisbyggetilbud.dk - abgruppen - fagagenten - justklik - byggetilbud m.m. og den værste af dem alle sikkerbyg se også www.sikkerbyg.net & www.sikkerbyg.eu

Jeg håber for mange af jer derude, at I finder forhåbelige andre positive udfordringer og gode netværks, f.eks. også her på Amino.

Frem for at I bliver ført bag lyset af "smarte forretningsfolk".

Med hensyn til gode medlemsvilkår: rabatter - markedsføring m.m. det kan I også finde andre sted. Og hvilke garanti får I for jeres "beskedne" månedlige betalinger. ?????

Men det kan jo være Rengøringsgruppen vil informere jer nærmere om dette, hvis der ellers er tid til dette ?

WinkEt par af jer har allerede oplevet at firmaet ikke har tid til besvarelse af jeres mails. Hvordan vil det så gå når der bliver rigtigt travlt ?

NoPudsigt også med denne travlhed, når det samtidig kan konstateres, at man har tid til aktivitet på andre tråde, skulle man så ikke priotere kommende medlemmer først ?? 

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:10

Hej Ib!

Synes godt nok det der er dårlig stil!

Jeg  Mikkel er nok den mest synlige person herinde, tror du vi er svindlere fordi vi finder nye medlemstilbud ? Tror du også min side med stenvægge er fusk ?. Tror du alle vores andre projekter er fusk ?

Helt iorden du mener vi er fuskere, men hold da op du er klog.

Begge parter der ikke blev kontaktet er kontaktet.

Synes lige du skal undersøge sagen enden du beskylder os for noget som helst!

FØJ

Ja jeg er en del af dette og vi er sku så ærlige som nogen kan være. Men skal nok huske ikke at få dig med hvis det skulle udvide sig en dag!

Jeg kunne forstå hvis vi sagde vi kunne finde 20 kunder, men vi giver ikke falske forhåbninger

Mikkel ( Nanna`s kæreste

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:38

Hej igen Ib

Jeg vil iøvrigt meget gerne se bare 1 eksempel på vi har snydt nogen har du ligger sådan en omgang ud på et offentlig forum. 

Sørgeligt vi der prøver at hjælpe skal stå for tur for sådan en sviner.

Håber du kan se dig selv iøjne Ib

Mikkel

Fra Lynge
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 09:49

Hej Alle

Ville lige informere at jeg er blevet kontaktet

Mvh

Jannie / JH service

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:01

Hej Jannie

Mange tak, iøvrigt har vi lovet dig guld og grønne skove ?

Eller været ærlige om forventet ordre/tilbud ?

Mikkel

Fra Lynge
Tilmeldt 16. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 10:11

Hej Mikkel

Nej der er ikke lovede nogen garanti - derfor er det også op til en selv om man vil indgå aftale herom.

Mvh

Jannie

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:17

Mange tak Jannie

Hav en god dag

Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:20

Ja dårlig stil af Ib. Der findes en del brådne kar indenfor den branche, men det gør der vidst også blandt håndværkere , mildt sagt. Derfor overfalder vi jo ikke Ib, og siger at hans firma er svindel.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lynge
Tilmeldt 16. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 10:27

Hej Jimmi

Her er vi enig Jimi - derfor skriver jeg også, at det er op til en selv om man vil indgå aftale herom.

Dette indslag lyder billig og der er ingen garanti - og så er det op til en selv.

Ja ! der findes rigtig mange brådne kar, det kan være herinde eller men også ude omkring. Og jeg har prøvet en del af dem.

Mvh

Jannie

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:50

Iøvrigt har i gode ideer til en medlemsgave eller ting der ville være atraktive for folk i branchen ?

Mikkel

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)