Jeg har 30 domæner hos gratisdns.dk jeg har ikke haft problemer endnu !
Okay. Har du haft brug for deres support? Kan fornemme at det mange gange er her kæden hopper af, hos de udbydere der får tærsk i diverse debatfora :o)
Jeg syntes det er lidt sjovere at give 45kroner istedet for 89 for et domæne :)
Det har du ret i. Jeg syntes bare at det var lidt underligt at man hos dem skal tvinges til at købe webhotel i samme ombæring, hvilket man ikke skal hos mange af de andre udbydere.... Men det kan man så afmelde igen inden 30 dage, kan jeg forstå :o)
Har intet at sætte en finger på, og har vel købt 10-20 stk. hos dem. Det hele kører automatisk. Intet krav til køb af webhotel, og kan flyttes lige derhen hvor du vil.
Husker jeg helt forkert, eller har der ikke også været dårlig omtale af dem i en tidligere tråd herinde?
Har været kunde hos dem i mange år uden problemer, men hvis det er vigtigt for dig om et domæne koster 45 kr. eller 80 kr. så er der masser af andre muligheder... for mig er det ligegyldigt om det er koster mere eller mindre, man har bare nogen gode tools hos GDN omkring DNS, og så kan jeg godt li at DNS ikke ligger hos webhosten (i mit tilfælde ikke relevant da jeg har egen server) men ellers.
Husker jeg helt forkert, eller har der ikke også været dårlig omtale af dem i en tidligere tråd herinde?
Har været kunde hos dem i mange år uden problemer, men hvis det er vigtigt for dig om et domæne koster 45 kr. eller 80 kr. så er der masser af andre muligheder... for mig er det ligegyldigt om det er koster mere eller mindre, man har bare nogen gode tools hos GDN omkring DNS, og så kan jeg godt li at DNS ikke ligger hos webhosten (i mit tilfælde ikke relevant da jeg har egen server) men ellers.
Hej Dennis Nej det er ikke vigtigt om det koster kr. 40 eller kr. 80, men da jeg ikke ved ret meget om alt det tekniske vedr. dns osv, så er det vigtigt at det bliver købt hos et seriøst firma der dels også eksisterer i morgen, men også kan yde en fornuftig support ;o)
Det er da en udmelding der er til at tage og føle på :-) .... må jeg være fræk og spørge o hvad der gør One.com til en af markedets 2 bedste spillere ? Hvad bygger du det på?
Hvis vi taler webhoteller, kommer det også meget an på om du skal bruge nogle specielle features, som cronjobs, eller muligheden for at lægge filer uden for webscope. Disse to ting er eksempelvis ikke mulige med one.com. Til gengæld er deres support eminent god!
Derfor bliver du nødt til at tjekke om serviceudbyderen lever op til de krav der sættes af dit website.