Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal man købe sit domæne???

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Visvare.dk:

Jeg har 30 domæner hos gratisdns.dk       jeg har ikke haft problemer endnu  !

Okay. Har du haft brug for deres support? Kan fornemme at det mange gange er her kæden hopper af, hos de udbydere der får tærsk i diverse debatfora :o)

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:31

Bautik:

Jeg syntes det er lidt sjovere at give 45kroner istedet for 89 for et domæne :)

Det har du ret i. Jeg syntes bare at det var lidt underligt at man hos dem skal tvinges til at købe webhotel i samme ombæring, hvilket man ikke skal hos mange af de andre udbydere.... Men det kan man så afmelde igen inden 30 dage, kan jeg forstå :o)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:31

Webhosting.dk. 43.75 kr. Kan klart anbefales Yes

Har intet at sætte en finger på, og har vel købt 10-20 stk. hos dem. Det hele kører automatisk. Intet krav til køb af webhotel, og kan flyttes lige derhen hvor du vil.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:35

Jørgen Linnet:

Dennis Nielsen -:

Hos Gratisdns..... :-)

Husker jeg helt forkert, eller har der ikke også været dårlig omtale af dem i en tidligere tråd herinde?

Har været kunde hos dem i mange år uden problemer, men hvis det er vigtigt for dig om et domæne koster 45 kr. eller 80 kr. så er der masser af andre muligheder... for mig er det ligegyldigt om det er koster mere eller mindre, man har bare nogen gode tools hos GDN omkring DNS, og så kan jeg godt li at DNS ikke ligger hos webhosten (i mit tilfælde ikke relevant da jeg har egen server) men ellers.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:39

Dennis Nielsen -:

Jørgen Linnet:

Dennis Nielsen -:

Hos Gratisdns..... :-)

Husker jeg helt forkert, eller har der ikke også været dårlig omtale af dem i en tidligere tråd herinde?

Har været kunde hos dem i mange år uden problemer, men hvis det er vigtigt for dig om et domæne koster 45 kr. eller 80 kr. så er der masser af andre muligheder... for mig er det ligegyldigt om det er koster mere eller mindre, man har bare nogen gode tools hos GDN omkring DNS, og så kan jeg godt li at DNS ikke ligger hos webhosten (i mit tilfælde ikke relevant da jeg har egen server) men ellers.

Hej Dennis
Nej det er ikke vigtigt om det koster kr. 40 eller kr. 80, men da jeg ikke ved ret meget om alt det tekniske vedr. dns osv, så er det vigtigt at det bliver købt hos et seriøst firma der dels også eksisterer i morgen, men også kan yde en fornuftig support ;o) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

One.com er super. Top service og stabil Yes

Jozima.dk

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 13:47

GDN har vist 9 år på bagen og administrere godt 200.000 domæner... det er vel i den seriøse ende :-)

Ja men forstår dig så udmærket, der er også massere af udbyder at tage fat på :-)

Venligst

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:47

One.com eller surftown er de to bedste spillere på markedet.

Kommer selvf an på hvad du skal have på domænerne.

Mikkel

Bliv medlem af Rengoringsgruppen.dk og få flere kunder

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 13:50

Det er da en udmelding der er til at tage og føle på :-)  .... må jeg være fræk og spørge o hvad der gør One.com til en af markedets 2 bedste spillere ?  Hvad bygger du det på?

Venligst

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29

Hvis vi taler webhoteller, kommer det også meget an på om du skal bruge nogle specielle features, som cronjobs, eller muligheden for at lægge filer uden for webscope. Disse to ting er eksempelvis ikke mulige med one.com. Til gengæld er deres support eminent god!

Derfor bliver du nødt til at tjekke om serviceudbyderen lever op til de krav der sættes af dit website.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)