Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vare fra kina?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

ikke fordi jeg skal blande mig i henhold til emnet kopi eller ej, men jeg er næsten sikker på der var en stor sag om netop denne type jakke for 1-2 år siden i et forbruger magasin - jakkerne begyndte og lugte efter et stykke tid, hvorefter man fandt ud af at der var kødrester i dunene, eftersom dyrerne var blevet plukket umenneskelig hårdt og brutalt. Så der var simpelthen gået råd i jakken. - Det var selvfølgelig en sag om kopi varer, og jeg er sikker på at hvis man får den ægte varer, så er det en lækker jakke.

Blot lige et indspark herfra.

Bendtsen

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, men de er meget dyre når de er ægte??

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

Så kan jeg anbefale dig en ting.

Køb en god lækker jakke, uden den hedder noget fantastisk, for på den pågældende jakke betaler du helt sikkert en del for navnet også på den ægte - omvendt så hvis du køber en kopi kan din glæde ved at have sparret nogle penge hurtigt vende, hvis din jakke begynder og lugte efter 3 måneder, ik?

Go aften

Bendtsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

SaraOdense:
ja, men de er meget dyre når de er ægte??

Nu er foråret jo på vej, så går det nok.

Har du overvejet at få lavet noget andre ikke har? Jeg ved godt CG er hot og har været det i flere år, men det er da ikke fedt at have det samme som alle de andre.

Du kan få broderet mærker du selv tegner eller designer, og disse kan du sætte på en tilsvarende jakke af samme kvalitet bare billigere, og så har du noget de andre ikke har med garanti!

Og så bliver du den hippe..istedet..

 

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

* Flemming . 

 

For under et år siden da jeg landede i billund så var der nu ingen problemer med at komme igennem tolden - på trods af vi hver især havde Armani jakkesæt i tasken sammen med alt muligt andet derovre fra, de lurede bare og sendte os videre ? 

 

Men det har så været rent held kan jeg forstå på det hele ? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Men det har så været rent held kan jeg forstå på det hele ? 

Nej

Tolderne blander sig kun hvis du har for mere end 3200 med hjem og hvis du har 30 stk eller lignende af et eller andet kopi produkt, da de så mener det er med videresalg for øje.

Du kan købe det kopi gejl du vil og bringe ind i landet så længe det er til eget brug MEN der er nogen lande hvor det er strafbart at købe kopivarer og derfor kan du risikere at få fingrene i klemme på vej ud af det land.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)