Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber jeg vækst?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har lige fået bygget siden ModernWall.dk op og skal jo gerne have gang i noget salg på siden

Jeg har haft ca. 700 besøg og ingen salg endnu, dog en der dukkede op på adressen hvor jeg ikke har sten..

Hvodan skal jeg fange mine kunder ? Jeg ved folk skal måle deres vægge og regne lidt på det, men hvor lang tid skal jeg forvente at folk bruger på dette ?

Jeg tænker selv at få en aftale om at sætte min vægge op hos møbelkæder, køkkenfirmaer og måske en demo væg et sted i byne

Har i ikke nogen gode ideer ? Jeg har adwords rettet mod siden, jeg har udsendt pressemeddelser til 28 mediaer

Hvad er dit forslag ?

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:07

Hva med at slå lidt koldt vand i blodet, og lade tingene gå sin gang...

En ny side tager tid. Du får ik 2000 kunder fra den ene dag til den anden, med mindre du har Wupti.com budgetter!

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 20:09

Jeg er sikker på at du nok skal få succes med dit produkt

Jeg er vild med ideen og var jeg husejer istedet for lejer havde jeg rendt ud og købt det med det samme :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:14

Helt enig

Du har en fin side, og det skal nok komme - meeeennn  ting tager tid Smile

Tror nogle kunder lige ser tiden an - hvad er du for en, eksisterer siden også om nogle måneder, tænke lidt , osv. osv.  

Så ro på Mikkel Yes

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:18

Okay så må jeg hoppe over til spisebordet og drikke mere kaffe et par dage..

Men er det så godt nok med adwords og pressemeddelser som en start ?

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:21

går ud fra du har tilmeldt dig en masse kataloger også ?

lokalavisen ?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:23

Hej Mikkel

Fede produkter. Du kunne jo muligvis tage ud og snakke med nogle restauranter i dit område og danne dig et netværk den vej igennem. Men selvfølgelig tager det tid, men det skal nok komme alt sammen. En dag kan du leve af det og hygge dig på en strand i Miami Drinks men indtil da ønsker jeg dig alt held og lykke!

Mvh. Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Jeg hopper med på chill-vognen. Jeg (som på ingen måde er din målgruppe, går jeg ud fra) har allerede set lidt reklame for din business, så mon ikke de, som faktisk kan bruge den til noget, også har det? :)

Slå koldt vand i blodet og vent nogle dage. Og lad for guds skyld være med at nævne din url i titlen og indlægget.. Jeg plages stadigvæk (flere måneder efter, jeg har nævnt min url) af irriterende rankings fra Amino.dk på mit eget navn og så videre - pisse irriterende, for at sige det ligeud.

ModernWall.dk:

Okay så må jeg hoppe over til spisebordet og drikke mere kaffe et par dage..

Men er det så godt nok med adwords og pressemeddelser som en start ?

Mikkel

Nej hvorfor dog. Tag fat i et af dine 100 andre projekter, og tjen lidt penge på det i mellemtiden. Tid er penge.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29

700 besøgene lyder ikke af det vilde med nu gætter jeg på du ikke er i branche for der søges 200.000 søgninger per måneder

nu er det jo endnu koldt frostvejr og ikke tiden man laver sten vægge jeg regner med du får lidt flere henvendelser når foråret rigtigt begynder med grønne blade og folk begynder at bygge mere

folk vil  selvfølge snus lidt for vis det er en stor væg ønskes er det en luksus varer til plus 10.000 kr. dyrere vare tænker folk som reglen mere over tingene før de træffer et valg og det er jo ikke bare en mobil telefon med abonnent mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:41

Hej Mikkel

Gå amok på amazon og køb alle de bøger du kan om markedsføring :)

Sæt dig ind i dine kunders hjerne find ud af hvilke informationer de skal have, og hvornår de skal have dem.

Det er en klassisk fejl at give kunderne en pris før de har besluttet sig for om de ønsker varen.

Hvis jeg var dig ville jeg bygge hele min hjemmeside om! Ikke så meget designet – men mere den måde/rækkefølge informationer bliver præsenteret på.

Jeg vil dog sige, du har en unik mulighed for at uddanne dine kunder, det er dit ansvar at fortælle kunderne om din vare fordi meget få ved hvad en stenvæg er.

Du skal have mange (!) flere billeder af væggene evt. videoer og meget mindre grafik.

Jeg ville droppe betalingssystemet – med en vare som den du sælger, vil kunderne have person kontakt. Selv i mit firma, der sælger varer for 500 kr. stk., vil kunderne tale med mig før de køber. (det er selvfølgeligt fedt, for så lærer jeg hvad folk vil have)

Held og lykke med dit fantastiske firma!

Martin Carlsson

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)