Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få den perfekte fanside på Facebook!

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Vi kan heller ikke få det til at virke ( har endda overladt det til datteren ) , da jeg er totalt håbløs .

Nogle tips ? Smile

mvh

Jesper

Det burde være til, hvis du følger den guide her, men ellers handler det jo om at prøve sig lidt frem (hvis man selv vil gøre det) Smile

// Jesper Skov

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 23:54

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Dronningmølle
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:54

Hej 

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men stadig meget interessant, jeg har prøvet at følge guiden, men når jeg er inde på FBML, og skal klikke på "tilføj til min side", får jeg kun mulighed for at trykke på "tilføj til min sides favoritter", og det fungerer ligesom ikke rigtigt...

Er det et spørgsmål om at man også skal have en profil, for det har jeg nemlig ikke ?...

Mvh.

Kasper Bregenborg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

tak for info..helt klart brugbart.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 00:28

Hej Jesper

Tak for den fede guide. nu har jeg fået sat min side op så jeg har mulighed for at lave alt med de koder. nu skal jeg bare lige lære hvordan man laver det, så det sergodt ud. men det bliver det næste skridt. jeg har selv pt kun 100 men vores shop er heller ik åbnet endnu sådet nok derfor.

Men Helle cool at du har så mange. måske man en dag måtte skrive og få nogle tips og tricks til hvordan ;-) ?

Hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:44

Hej Jesper!

Hvordan får man den logiske/pæne facebook-url frem til sin side? Fx. "www.facebook.com/houseofkids" når vores insisterer på at hedde noget så genkendeligt som: www.facebook.com/#!/pages/Bella-Capella/189159669247/?

Tak for en god guide!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:14

mick:

Men Helle cool at du har så mange. måske man en dag måtte skrive og få nogle tips og tricks til hvordan ;-) ?

Hilsen

Mick

Selvfølgelig - men jeg kan da bare skrive det her :·)

I starten lavede jeg konkurrencer med »inviter dine venner og vind....«, men så fandt jeg ud af at det faktisk er ulovligt at gøre, da det betragtes som opfordring til spam. Så det skal man ikke gøre.

Der er masser af gode alternativer. Eks. kan du få dine venner til at trykke »synes godt om« eller »del«. Det virker bedst hvis de har mulighed for at vinde noget. Omvendt får du også »venner« som kun vil vinde konkurrencer - men bare der er nogle gode ind i mellem er det jo også fint.

Derudover skal du være aktiv indenfor det dine venner gerne vil diskutere eller vide noget om. Du skal få dem til at skrive kommentarer til dine indlæg. Det kan du gøre ved at stille spørgsmål til dem. Her skal du huske at tænke som om du er modtageren - hvad ville du ha lyst til at svare på. Det er kedeligt ikke at få respons :·)

Da sparepakken kom og der var ramaskrig omkring denne, spurgte jeg hvad deres mening var. I løbet af en halv time var der kommet omkring 80 meninger - mange var lange - og folk begyndte også at diskutere på en god måde med hinanden. Så kan du ramme hvad de interesserer sig for - så kan du virkelig få noget ud af det.

Det gode ved at du får dem med i diskussioner eller får dem til at svare på ting, er at dit spørgsmål dermed automatisk kommer i deres »nyhedsupdates« - og deres venner dermed kan se det. Er de nysgerrige efter hvem du så er, så vil de klikke sig ind og måske også »synes godt om«.

Det kommer meget an på hvilken facebook side man har. Vores kunder er jo mødre - og de fleste af dem kan godt lide at være aktive. De kommer også gerne med deres meninger om nye varer vi loader op osv.

Vi har også haft lavet konkurrencer hvor de skal uploade et sommerbillede, regnvejrsbillede, sjovt billede eller lignende af deres børn. På den måde har vi nu over 400 billeder folk har uploaded. Det synes jeg er meget sjovt og det gør fansene også. Min erfaring er dog at de skal kunne vinde noget for virkelig at ville deltage, og det kunne jeg godt tænke mig var lidt anderledes :·)

Dernæst skal man så også passe på de fans man får. Lad være med at spamme med nyheder, updates og konkurrencer hele tiden. Det gider de ikke og så melder de fra igen. Du skal finde den gyldne middelvej - ikke for usynlig og heller ikke for frembrusende. Vær gerne tydelig i din kommunikation og vis gerne at du er en levende person som er bag ved.

Det er sådan lige mine erfaringer - men det er selvfølgelig forskelligt fra branche til branche :·)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:31

Kasper Bregenborg:

Hej 

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men stadig meget interessant, jeg har prøvet at følge guiden, men når jeg er inde på FBML, og skal klikke på "tilføj til min side", får jeg kun mulighed for at trykke på "tilføj til min sides favoritter", og det fungerer ligesom ikke rigtigt...

Er det et spørgsmål om at man også skal have en profil, for det har jeg nemlig ikke ?...

Mvh.

Kasper Bregenborg

Hej

Ja, der skal knyttes en profil til siden for at du kan gøre det.

Jeg sad i samme situation og kunne kun få det til at fungere ved at oprette en profil.

Mvh. Ken

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:06

Hvordan redigerer man indholdet i den boks? Jeg indsatte noget tekst for at se placering osv men vil gerne indsætte et billede eller html. Hvordan gør man det? Sikkert lige til, men under edit, kan jeg kun se man kan flytte boksen eller slette den??

Har så prøvet at slette og oprette igen, så smider den samme boks ind igen. Nogen gode råd? :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 00:09

Helle - du er for sej med din side.... Send lige nogle af dem over til mig, du :-)

Vil lige høre, om nogle af jer ved, hvordan (el. om?) der kan oploades et worddokument på ens fanside?

Kh Trine

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)