Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte data fra webcrm til et andet crm system.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg vil gerne flytte mine data ud fra webcrm og over i et andet system - er der nogen der har kendskab nok til webcrm til effektivt at kunne hjælpe mig?

Det betyder ikke så meget hvilket andet system det bliver, bare det ikke er meget dyrere end webcrm, og bare det kan ca. det samme.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:06

Hej Jørgen

Fandt du et andet system? Skal nemlig selv til at vælge og synes ikke der er nogen alternativer til Webcrm.

Hvad har gjort at du vil flytte fra webcrm?

VH

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 22:17

Hej begge to

Vi er et dansk firma der har udviklet et crm-system. Faktisk er det et system der kan meget mere end kun crm. Med dette system vil i samtidigt undgå at miste fakturerbare timer. Der er projektsstyring, kalender og kalender integration. i kan registrere forskellig ting via mobilen. f.eks. tid brugt hos kunden og meget mere

Det er udviklet med brugervenlig som der primære fokus og så er der ingen skjulte priser eller noget.

f.eks. ved 0-2 ansatte er det 290 kr ex moms per måned.

Der er 30 dages prøveperiode og jeg kommer også gerne og giver en præsentation, hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Michael Wittendorff

Microbizz

Prøv at kigge på www.microbizz.dk eller smid mig en mail, så sender jeg lidt materiale

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 05:59

nyhus:

Hej Jørgen

Fandt du et andet system? Skal nemlig selv til at vælge og synes ikke der er nogen alternativer til Webcrm.

Hvad har gjort at du vil flytte fra webcrm?

VH

Hejsa.

I starten var jeg utilfreds med deres service, og skuffet over funktionaliteten i forskellige features i systemet jeg ikke mente var dokumenteret godt nok før købet. Jeg var især utilfreds med at en feature jeg indenfor en time kunne konstatere ikke dækkede mit behov skulle betales for en fuld periode (som vidst nok var et halvt år). Det mente jeg på daværende tidspunkt var meget rimeligt. Jeg fik at vide at jeg i forvejen havde trukket alt for meget på deres rimelighed i form af support. En supportfunktion som jeg primært selv mener at have brugt til at rapportere fejl i systemet med. Jeg opdager så senere at supportfunktionen er begrænset til x antal linier pr. periode.

Nå, dårlig serviceoplevelse lagt bag mig... nu synes jeg bare det er for dyrt - skal jeg op på bruger nr. 3 i deres system kommer jeg nok til at skulle hoste op med små 1.000kr pr. måned.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 07:21

Hejsa.

Jeg ønskede også at skifte fra webCRM og fandt yderligere et irritationsmoment - Man kan kun importere data, ikke exportere!

Dvs at man skal til at taste alt om på ny.

Nu havde jeg heldigvis ikke så mange kunder som jeg ønskede at trække over i det nye system, så det var heldigt nok! Men godt at jeg opdagede det tidsnok.

Jeg har skiftet til highrise fordi at deres gratis-version fungerer fint nok til mine behov :-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 07:26

Andreas Krickhahn:

Hejsa.

Jeg ønskede også at skifte fra webCRM og fandt yderligere et irritationsmoment - Man kan kun importere data, ikke exportere!

Dvs at man skal til at taste alt om på ny.

Nu havde jeg heldigvis ikke så mange kunder som jeg ønskede at trække over i det nye system, så det var heldigt nok! Men godt at jeg opdagede det tidsnok.

Jeg har skiftet til highrise fordi at deres gratis-version fungerer fint nok til mine behov :-)

Man kan nu godt eksportere mange af sine data - jeg finder bare umiddelbart at udtrækkets dataformat er en lidt mystisk opstilling i et excel-regneark - noget der nemt kan læses af mennesker, men som en computer vil have svært ved at forstå.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 07:47

Jørgen Olsen:

Man kan nu godt eksportere mange af sine data - jeg finder bare umiddelbart at udtrækkets dataformat er en lidt mystisk opstilling i et excel-regneark - noget der nemt kan læses af mennesker, men som en computer vil have svært ved at forstå.

Det er desværre noget man ofte ser med sådanne systemer, personligt synes jeg det er noget fis at forsøge at fastholde/bondefange brugerne på den måde, kunderne skal jo gerne blive hos leverandøren af lyst og ikke af nød!

Men eksport/import mellem forskellige crmsystemer er jo nok altid en evig kilde til irritation.

Vi har i hvert fald set mange eksempler på håbløse dataformater når vi hjælper nye kunder i gang med Crmsys

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:04

Hej, det er bestemt muligt at exporter fra WebCRM's. Jeg tilbyder at exportere data om organisationer og personer gennem WebCRM's API til csv filer (kan åbnes med excel). Skriv til jacob@cholewa.dk for et tilbud.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)