Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento hjælp.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt et domæne og installeret magento på min server med dansk sprog pakke.

Men mangler hjælp til basic opsætning i magento da jeg ikke er helt stærk i det endnu.

Da det ikke er en kørende virksomhed, vil mit tilbud være at personen der hjælper mig med at få det op og stå, kan købe alle mine produkter til indkøbspris + moms + fragt.

Det bliver en hi-fi kabel webshop. og skal siges at der er meget at sparer når det indkøbspris.

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:54

Tjo.. men de udviklere der er skrappe til den slags der tager vel 5-600kr. i timen, så det bliver satme mange kabler de skal bruge for at tjene den hjem :-)

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 13:59

torben79:

Tjo.. men de udviklere der er skrappe til den slags der tager vel 5-600kr. i timen, så det bliver satme mange kabler de skal bruge for at tjene den hjem :-)

Det er jeg godt klar over (;

Men tager jo ikke mange minutter at sætte det op for en prof. og jeg vil tilbyde det med indkøbspris så længe firmaet lever, til personen der hjælper (;

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 14:03

Nej det er rigtigt, men der skal jo penge igennem systemet :-)

Er det en hel "rå" magento du har, uden noget design osv. hvad er det du skal have fikset på den?

Design
Import/export
Betalingsaftale
Menuopsætning
moms
fragt

osv.?

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 14:06

Har et template jeg har valgt at bygge på.

Så menu opsætning

moms

fragt

betalningsaftale - vælger nok epay da jeg har installeret det modul. skal bare integreres.

import/export

"Organiserer" forsiden

hva har jeg glemt?

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 14:26

hva har jeg glemt?

Alt det andet ;-)
ej der er jo et hav af muligheder i Magento, så alt hvad du har lyst til kan laves, det koster dog kroner hvis du ikke selv kan det. jeg har selv en magentoshop, og kan da godt være dig lidt behjælpeligt med det mest ordinærer hvis du vil have det.
Send mig evt. en pm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)