Hvilket Web Developer Program benytter du og/eller kan anbefale?
Her tænker jeg på noget allá "Firebug" til Firefox eller fx. Google Chroome Developer Tools. Men jeg er sikker på at der findes andre programmer som kan gøre livet lidt lettere når man sidder og redigere på et webdesign.
Jeg har leget lidt med Joomla og pt sidder jeg med Magento hvor jeg er ved at opsætte en shop. I den forbindelse har jeg købt en template samt nogle extensions og det opfylder 90% af mit behov mht. design og funktionalitet.
Men ud over et par småting som jeg ønsker at ændre på, så er næste step at lege lidt med noget A/B- split test. Det er således kun mindre justeringer jeg ønsker selv at kunne lave, men det kan også være en udfordring når man ikke har prøvet det før.
Jeg er således langt fra erfaren programmør, men er nysgerrig efter at lære mere. Jeg har stadig svært ved at få armene ned efter at jeg fandt firebug, men nogle gange har jeg lidt svært ved at finde den rette CSS fil da Magento har en ret rodet filstruktur.
Mht. stylesheets, så vil du som regel kunne finde placeringen af disse ved at kigge i <head>-sektionen i HTML'en for den pågældende side. Kig efter <link type="text/css" rel="stylesheet" ... og se hvad der står i href-attributten. Håber det hjælper :)