Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dette er ikke et linkkatalog

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Min blog, Produkttips.dk, har nu nået et nyt stadium. Siden starten i november sidste år er der jævnligt skrevet små notitser ud fra pressemeddelelser. I dag har jeg ændret lidt på opsætningen så alle udefra, nu kan poste indlæg i bloggen (modereret).

På den måde kan man få omtale af sine produkter, webshops, events og meget mere. Man skal bare registrere sig, skrive indlægget - og vente på godkendelse. Det er egentlig ikke så meget anderledes end et linkkatalog, bortset fra, at du på Produkttips selv bestemmer teksten på dine links, selv skriver en relevant tekst  - og du kan endda vælge at linke til en kategori eller vare i din webshop.

Læs dog lige vejledningen til at skrive Produkttips inden du 'spammer' løs Wink - specielt regler for mængden af links i et indlæg!

Så nej, dette er ikke et linkkatalog, jeg tror faktisk det er lidt bedre - eller i hvert fald lidt anderledes.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:09

Yes Har lige testet det, og det ser ud til at virke rigtig godt...

Meget nemt og lige til i hvertfald ;D

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Fra  C S Data Skrevet kl. 22:15

Tak for testen Smile

Så fik jeg også lige afprøvet godkendelsesproceduren. Dit indlæg er nu online.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:17

En "negativ ting"/forslag til ændring...

Lav en kategori der hedder firma præsentation, og lad de andre kategorier være for tekster om produkter, services, ideer, tanker osv...
Det er lidt dumt at mixe firma tekster sammen med gode tekster om produkter eller hva folk nu skriver om. Desuden bliver det mere overskueligt...

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Fra  C S Data Skrevet kl. 22:25

Det er da en idé, som jeg lige vil tænke lidt over. Det vil så betyde, at din præsentation af Customfit.eu ikke ville stå under "Tøj, mode og accessories", men kun som en "Firmapræsentation". Er det egentlig ønskeligt?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:34

Carsten Straaberg:

Det er da en idé, som jeg lige vil tænke lidt over. Det vil så betyde, at din præsentation af Customfit.eu ikke ville stå under "Tøj, mode og accessories", men kun som en "Firmapræsentation". Er det egentlig ønskeligt?

Ja nu var det bare en hurtig test ;D

Men ja den ville passe væsentlig bedre der. Tror bare mange vil blive irriteret over, at læse firma beskrivelser, hvis de forventer at få nogle gode tips, tricks, fiduser eller ideer. Og når de så rammer firmabeskrivelse nummer 5, så siger de farvel til siden...
Sådan ville jeg i hvertfald selv have det...

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:00

Hej Carsten.

Så har jeg tilmeldt et site, www.skalamodeller.dk

Så må jeg jo se, om det bliver godkendt Smile

Det er ihvertfald et godt initiativ du har taget der.

Mvh. John

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Fra  C S Data Skrevet kl. 12:43

Hej John - selvfølgelig blev det godkendt. Pænt og nydelig beskrivelse med et passende antal links, det er bare helt perfekt Cool

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Fra  C S Data Skrevet kl. 08:01

Jeg vil lige genoplive denne her.

Hvis du keder dig i sommervarmen, kunne det være nyttigt at skrive en artikel på Produkttips.dk om din virksomhed, et produkt, en ydelse eller et arrangement.

Jeg godkender indlæg dagligt i øjeblikket.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:50

Carsten Straaberg:

Jeg vil lige genoplive denne her.

Måske du skulle genoplive din webserver, den er ufattelig langsom i øjeblikket?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)