Står du og mangler en hjemmeside? eller måske en webshop? eller ønsker du et web design? Ceta design levere professionel grafik og hjemmeside løsning til netto priser. Lige nu har vi kæmpe opstarts udsalg med hele 25% rabat på ALLE services.
Vi har allerede fået stor succes og har måtte ansætte yderligere ansatte for at efterkomme efterspørgelsen. I anledningen af vores nye ansatte sætter vi prisen HELT i bund og KUN for amino'er.
Ring i dag og få et godt tilbud på din kommende hjemmeside. Du har også mulighed for at sende en mail.
*OBS* Husk at nævne at du er Amino for at benytte dette tilbud.
Se meget mere på vores hjemmeside www.cetadesign.com eller kontakt os på
Ja vi tilbyder amino'er yderligere rabat ud over de 25%. Alt afhængigt af hvad man skal bruge så laver vi et skræddersyet tilbud.
Vi er skaberne bag Armatribes hvilket jeg synes beviser lidt hvad vi kan. Armatribes er et advanceret browserspil der minder om travian og ikariam agtigt hvor du har en by og spiller mod andre spillere. Spillet har taget 2 år at udvikle og er pt til salghttp://forsale.armatribes.com/
Yderligere har vi netop færdiggjort en kunde som er et konsulent firma. Vi mangler bare lige at få nogle dns ting på plads med kunden så han ikke pludselig ikke modtager mails. Skal nok lige update så snart vi har siden på vores ref liste.
Vores top secret administrations panel hvor man kunne styre hele spillet fra. Sorry de 3 "smukke" billedere. Det var en side for medarbejdere og ikke for offentligheden.
Et webdesign jeg lavede den første uge Ceta design var oppe. Der var selvfølgelig ingen kunder endnu så jeg kunne ligeså godt sidde og lave lidt designs.
Første forsøg på Ceta Design's hjemmeside. Blev dog ikke til noget. Hvor end jeg gerne ville så passer det design bare ikke til erhvervs kunder. Men flot er det.
Næste uge holder vi særpræget amino uge. I vores amino uge kan vi blandt andet tilbyde firma logoer MED 2D maskot! eller firma logo uden. Pris for komplet firma logo er kun 800 dkk eks moms. Normal pris er fra 1198 kr.
Vi ønsker også at lave et helt særpræget tilbud på vores webløsninger og tilbyder derfor:
Tilbudet gælder KUN fra Mandag d. 22 marts til og med Søndag d. 28 marts.
Alle der bestiller i denne periode vil kunne benytte sig af dette tilbud. Det eneste i skal gøre er at nævne i er fra amino når i ringer eller skriver.
Hvad er det specielle tilbud til Amino'er så? Jeg kan se, at de 25% annoncerer du med på din hjemmeside også - så jeg går ud fra det ikke er dét der er for Aminoer kun?
Grunden til der står maj er fordi vi først skulle have haft åbnet i maj men vi fik allerede 5 kunder i februar hvor af 2 af disse kunder ønskede at se en firma side før de ønskede at handle med os. Derfor kom hjemmesiden op og køre i marts.
Tak for den store interesse for ovenstående tilbud. Vi har haft utrolig mange henvendelser og vil nu sige at det er altså SIDSTE chance her i weekenden til at benytte sig af ovenstående tilbud. Vil giver gerne stadig tilbud til amino'er men ovenstående priser er altså sidste frist her i weekenden.