Hej ! Jeg skal til at lukke min webshop ned og flytte over til en anden, og forhåbentligt bedre, udbyder. Vi har haft vores webshop i flere år og selv om salget er gået fint, har vi aldrig været helt tilfredse med shoppen og derfor skifter vi nu udbyder. Jeg vil meget gerne have ideer og feedback til, hvordan vi kan gøre det bedre. Jeg tager det ikke som kritik, men som en stor hjælp, uanset hvad du skulle mene om vores shop. Vi har ikke kortbetaling nu, hvilket selvfølgelig er det første der bliver ændret ! Tjek vores shop på; www.pink-shop.dk På forhånd TAK ! |
Hjemmesiden Virker dejlig og overskuelige
Sådan næsten intet tekst på forsiden det hjælper på google med lidt tekst det behøver ikke være det vilde .tekst
Ideer til mere tekst lav nyheds siden en blog , en spørgsmål svar side det giver også lidt inter links værdi
Vis jeg klikket udenpå google kunne jeg ikke forstå hvad der inden på hjemmesiden , jeg mener titlen udnyt gerne alle 67 tegn og gerne unikke på alle undersider , denne her titlen jeg mener denne her<title>Velkommen til PINK-SHOP</title> ingen kalder titlen velkommen det giver færre kliks lig nogle søgeord i titlen der siger hvad i sælger på hjemmeside
Jeg ville ligge CVR nummer og telefon nummer på kontakt siden