Der laves løsninger i alle prisklasse, og det hele afhænger grundlæggende meget af dine behov og ikke mindst planer fremover.
Du er velkommen til at kontakte mig på mail@jesperskov.dk og skrive lidt om din butik (og budget), så vil jeg gerne komme med et par råd som kan gøre dit valg lettere.
Hvis du søger en fast pris, så har vi en super god netbutik løsning der er let at sætte op og administrerere. Prisen er kun 6.500 og ingen løbende udgifter til os.
Kan selvfølgelig meget let sættes op til kortbetaling men kan også sælge per faktura til man får kortaftalen i hus eller begge dele.
Kig forbi www.simpelside.dk og skriv evt. til os fra siden hvis du vil høre mere eller har spg.
Hvad koster sådan noget - og hvilke ting skal der tages hensyn til?
10.000,- for design og opsætning http://getashop.dk/, så har du også betalingsgateway og et års hosting men skal ligge 1.000 ekstra for en aftale med PBS.
Ovenstående ville være mit valg, hvis jeg skulle åbne en shop. Jeg tror på at det opensource system de bruger er fremtiden og man er ikke låst til én leverandør.
... men husk markedsføringen, det er den svære del. Det er ikke som at åbne en butik på Strøget - på nettet kommer der kun dem forbi som du aktivt hiver ind i butikken.