Har en ven som sprugt mig igår vedr SEO og derefter linke han mig 3 link fra ebay som, solgt SEO service til billig penge. Jeg vil høre jer om det er pengene værd og om hvad forskellen er mellem (1/2) + (3) link?. Om det bedre kan betale sig han køber link 3 istedet for link 1+2
Hvis din kammerat har en dansksproget side, skal han i hvert fald være meget varsom med at hyre ikke-dansktalende til sit SEO-arbejde. De vil have meget svært ved at foretage søgeordsanalyse og skaffe kvalitetslinks til siden.
Og selv hvis han har en engelsksproget side, så skal man ikke forvente sig noget fra SEO-tjenester købt for 50-75$ på Ebay. Uden at jeg gad at læse de lange, lange salgstekster igennem, så er prisen så lav, at der ikke kan blive meget arbejde udført for de penge.
Jeg kan se du gerne vil markedsføre Aimtape, og du gerne vil gøre det internationalt. Jeg tror slet ikke på de pakker du viser mig her på ebay.
Hvorfor smækker du ikke som første yderst brugbare SEO ting - et link ind i bunden af din signatur? og sørger for du linker med den rigtige ankertekst såsom i mit tilfælde hvis jeg gerne vil markedsføre et parasol...
Ankerteksten er det ord du gerne vil markedsføre (her teak parasol). Så ville jeg skrive: