Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sætter du dig mål - og når du dem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Må jeg skubbe lidt til din dårlige samvittighed? Sætter du for mange ting igang, når du kun halvdelen af de opgaver, som du har i kalenderen eller kører du død i det engang imellem netop fordi du har for travlt?

Jeg vil gerne hjælpe dig, og min service er ret enkel: du giver mig adgang til dine målsætninger/plan og i tæt samarbejde med dig, aftaler vi, hvor tit og hvornår jeg skal ringe til dig. Det kan være en uge, inden du skal have en hjemmeside klar, en dag inden du har sat dig som mål at tage fat på telefonsalg, en måned inden du skal på messe. I en travl hverdag er det vigtigt at prioritere opgaverne, men hver enkelt opgave er en del af et større hele, som skal til for at gøre dig og din virksomhed til en succes. Via min leverandørservice får jeg langsomt bygget en masse leverandør-  og forretningsviden op, som du kan drage nytte af. Måske ved jeg allerede det, som du har haft i kalenderen at undersøge i sidste uge...

Det enkle består i at jeg ringer dig op og holder dig fast på dine mål eller i samarbejde sætter nye for dig. Hører til, hvor langt du er kommet, osv. En snak kan tage 3 minutter eller 10 minutter eller mere. Det vigtige er, at du har en til at "svinge pisken" over dig.

Jeg tager en beskeden minutpris og til gengæld kan du få indfriet dine mål og opnå succes.

Lad mig høre fra dig på 61 28 83 84

Michael

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:41

Hey

Fed service som jeg ville elske at bruge. Hvis ikke lige det var fordi jeg var studerende og ludfattig ville jeg være fast kunde i den anden ende :)

Må jeg spørge hvilken baggrund du har for at tilbyde sådan en service?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:51

Hej Ariel

Tak for de pæne ord.

For det første har jeg startet firma op i dec. 2005, så jeg har selv stået i den situation og har helt bestemt manglet en professionel mentor/sparringspartner, som jeg lige kunne ringe til. Jeg kan sagtens se, hvor jeg kunne være henne idag med en "indpisker", som kunne være med til at formulere mål og holde mig fast på dem.

For det andet har jeg som kørende bogholder indblik i lidt forskelllige typer af virksomheder.

For det tredje elsker jeg at læse om de små succeshistorier, som bliver præsenteret herinde engang imellem, når nogen endelig er kommet i Erhvervsbladet, Godaften Danmark e.lign.

For det fjerde er jeg selv en god idémand, men den skavank at jeg ikke er god til at udføre projekterne. At sætte andre igang har dog  aldrig været et problem.

For det femte vil jeg gerne udnytte den viden og det netværk, som jeg stille og roligt får opbygget gennem min anden service, Leverandørservicen.

For det sjette brænder jeg bare for iværksætteri og har evnen til at sætte mig ind i andres problemstillinger

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)