Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og masser af konstruktivt input

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

Jeg har voldsomt brug for jeres uforbeholdne mening og input til min shop.

Jeg har fin trafik på siden, og mange propper også varer i kurven, men af en eller anden grund, gennemfører de fleste ikke handlen. Havde det bare været samme sted de gik i stå hver gang, så var det til at arbejde med, men det er vidt forskellige steder.

Jeg bruger ca. kr. 1500,- pr. mdr. på adwords hvilket efterhånden er en ret dyr post, når der ikke kommer andet end trafik ud af dem - men måske mine adwords også trænger til eftersyn?

Må vel heller lige sige at min målgruppe er kvinder i alderen 23-45 år

En anden ting er min administration - Mitigo - her ligger der masser af muligheder for at lave noget SEO/Metatags og hvad det ellers hedder. Jeg aner bare ikke hvordan og hvad jeg skal gøre med det - og det er jo ting, som er med til at give mig gode placeringer hos Google - og jeg kan jo lige så godt udnytte de ting som allerede ligger i mit system. Er der nogen der ved hvordan man kan finde ud af at lave/udfylde disse ting selv?

Glæder mig vildt til at høre fra jer - da jeg er virkelig kriseramt....

På forhånd tak

KH Charlotte

www.imagekids.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:20

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:22

Hej

Det jeg først tænker der kan være galt er at folk ikke kan se hvad det koster at få det sendt hjem til dem. det er tit det folk kigger meget på. Og det jeg ser er at folk putter varer i kurven for at se hvad det koster.

Yderligere skal du nok gøre kurven oppe i toppen noget mere synlig, vælger man fx at købe mere efter at man har puttet en vare i kurven, så er den synligt meget lille, gør du den større og mere her er jeg, vil flere sikkert også kunne finde den og dermed fuldføre købet.

hvis du sørger for de to ting, vil du enten opleve at folk som synes at dine fragtpriser er for høje, heller ikke vil putte noget i kurven, eller de fleste af dem i hvertfald. og dem som bare ikke fuldfører fordi kurven er svær at finde, vil klikke sig videre til kurven når de har fundet de ting de vil putte i kurven.

Jeg ved godt at man bliver sendt direkte til kurven hver gang man har puttet en vare i kurven, men folk ahr det med lige at se om der var et eller andet de mere skulle have. sådan er min kone i hvertfald :)

Med hensyn til SEO og metatags, så er det ikke så svært som man lige skulle tro, det primære er at du bruger gode søgeord i titlerne, og at du i description også bruger nogle af de gode søgeord. de skal selvfølgelig stemme overens med den side som du putter metadataen på.

ellers er det bare om at købe fx SEO 2.0

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 12:23

Hej Charlotte,

Du har voldsomt brug for nogle flere links til din side. Du har ifølge Yahoo Siteexplorer kun 52 andre indgående links. Så har skal du forsøge om du ikke kan få nogle gode relevante links fra andre sider der har med tøj at gøre. Der er garanteret en masse dabatfora for lige den målgruppe hvor du også kunne komme ind.

Din titel på langt de fleste af dine sider starter med "Image Kids" - Undgå at få dit firmnavn med i sidetitlen. Skriv istedet det som du ved folk søger efter.

Har lagt lidt i din kurv som en testperson og prøvet at køre en bestilling igennem frem til dankort delen. Synes den del af din shop er lidt uoverskuelig. Måske kunne du gøre det mere enkelt for kunden i din opsætning? Tror du mister nogle kunder her.

Kunne du ikke få dit CVR nummer samt telefonnummer på nede i bunden af din side? Altid rart at man kan komme i kontakt med personerne bag skærmen.

Sidste ting: Jeg forstår ikke helt hvorfor du under "links" linker til andre sider der handler med børnetøj. Det sender jo kunderne ud af butikken og direkte over til konkurrenterne.

Håber du kunne bruge noget af det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:28

Greenen.dk:
Sidste ting: Jeg forstår ikke helt hvorfor du under "links" linker til andre sider der handler med børnetøj. Det sender jo kunderne ud af butikken og direkte over til konkurrenterne.
At man linker til andre som sælger børnetøj, er både godt og dårligt. Det sender selvfølgelig nogle brugere væk fra ens hjemmeside, men omvendt er det godt for ens SEO at man linker og får links fra andre relevante hjemmesider, og som mange faktisk siger, så er det jo reelt set bedst at få og give links til ens konkurrenter :) 

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40

Oveni synes jeg godt der kunne vælges et logo til hjemmesiden

Gå amok med at skrive links til hjemmesiden

Husk skriv linket i fodnote og heri tråden og gør linket aktivt www.imagekids.dk  

Lav en nyheds blog på hjemmesiden og tilmelde den rss feed portaler

Find dine konkurrents links brug Yahoo site seach http://siteexplorer.search.yahoo.com/  

Et godt sted med mange links steder

http://www.worldnews.dk/

Post i SEO forum delen evt. for mange flere input ideer om SEO

Knokle på med siden skriv masser af unikke tekster

køb disse her søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

og af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  super gode SEO bøger begge  2, køb evt. ekspert hjælp lig det ud her på amino.dk om hjælp

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)