Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chokeret over SMC / VW's hjemmesider!!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

http://www.smc-biler.dk/  virker kun i internet explore 8, i de andre browser kan man ikke trykke paa links og de øvereste menuer.

http://www.vw-horsens.dk/ og de andre byer virker kun i internet explore 8, i andre browser er det en gang hulter til bulter! Det er nogen hjemmesider som de forhandler har igennem SMC.

Ihvertfald paa min computer ( mac )

Hvad sker der for SMC? hvordan kan de acceptere saadan et amatør web firma der ikke laver deres hjemmeside klar til alle browser.. De maa da miste mange penge.

Hva siger i?

Saadan et stort firma har vel raad til at ansætte et prof firma!?   "Ordnung muss sein!" har de vist glemt her.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:40

Det passer meget godt med mine erfaringer som Mac-bruger.

Jeg køber sjovt nok også mine biler et andet sted end SMC, men det er nu af andre grunde Smile

Men ja, det er ikke synderligt professionelt at udelukke alle andre browsere, men det kan jo være et designvalg, at de ikke vil have alle os der ikke lige retter ind til højre og kører Windows som kunder Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 10:44

Godformiddag,

Det må jeg da nok sige, det er vidst ikke det bedste firma de har fået til at lave det..

Jeg har lige testet siden i firefox og selv opsætningen ser helt fin ud, men menuen virker ikke - hvilket må siges at være rimelig væsentlig :-)

Jeg troede efterhånden, at de forskellige web-bureauer var begyndt at optimere til alle de store browsere - det er uprofessionelt, især når Firefox er den mest brugte browser for tiden.

Ha' en god dag!

Med venlig hilsen
Mark Andreasen

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 10:51

Det lader til at et element engang i mellem (det forekommer ikke altid ved mig, i de tre gængse browsere jeg har testet med) lægger sig hen over menuen og dele af selve indholdet. Det resulterer i de pågældende elementer og links ikke reagerer på museaktiviteten.

Har du rent faktisk gjort dem opmærksomme om fejlen, eller har du kun overvejet at hænge dem ud her på Amino? Smile

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 10:51

Det var da helt vildt det her!!!

..og kun ca 32% bruger IE8, så UPS Surprise

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 10:55

Anders Hyldig:

Det lader til at et element engang i mellem (det forekommer ikke altid ved mig, i de tre gængse browsere jeg har testet med) lægger sig hen over menuen og dele af selve indholdet. Det resulterer i de pågældende elementer og links ikke reagerer på museaktiviteten.

Har du rent faktisk gjort dem opmærksomme om fejlen, eller har du kun overvejet at hænge dem ud her på Amino? Smile

De er blevet underrettet ;-)

Nu var det ikke for at hænge dem ud, synes bare det er utroligt at de acceptere det. Og hvem ved maaske har det smidt en He..... masse penge efter det firma og faaet det her!?

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 11:03

Nu er det klart, at det kræver lidt erfaring med udarbejdelse af hjemmesider for at vide dette, men det kan ske for alle. Specielt eftersom en fejl af denne art ikke nødvendigvis behøver at ligge hos webbureauet, der i sin tid har lavet hjemmesiden.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 11:08

Så må jeg nok hellere også hellere understrege, at jeg kun taler om den første nævnte hjemmeside - SMC's egen.

Jeg har også lige set den anden hjemmeside igennem, og der er det naturligvis en fejl fra webbureauet, at den ikke er optimeret godt nok i forhold til de gængse browsere.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:12

Anders Hyldig:

Nu er det klart, at det kræver lidt erfaring med udarbejdelse af hjemmesider for at vide dette, men det kan ske for alle. Specielt eftersom en fejl af denne art ikke nødvendigvis behøver at ligge hos webbureauet, der i sin tid har lavet hjemmesiden.

Jo men jeg kunne  forstaa hvis det var hr. jensen's auto henne paa hjørnet hjemmeside, men det jeg studser over er et Kæmpe firma som SMC, vil tillade dette..? Det kan jo umuligt være uviden om det?

Det er jo ogsaa deres omdømme kald det hvad du vil, som er paa spil her. Det har jo nogen rigtig gode produkter og er kendt for kvalitet, og saa skal der ogsaa være styr paa hjememsiderne. Kunne forstille sig at nogen kunder fandt andre at handle med hvis de kom til en hjemmeside som ikke virker i deres browser.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 11:17

Hvad får dig til at tro, at SMC selv er opmærksomme om fejlen? Eller webbureaet for den sags skyld? Jeg kan ikke umiddelbart se meningen med at opretholde en fejl som denne. Jeg tror skam ikke, at de er klar over problemet.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)