Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Jeg kan ikke ringe til .......?

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jumi:

Altså: Hvis du absolut uopfordret skal ringe tilbage, så gør det inden for 5 min. efter, at du ikke nåede telefonen. Alt andet er direkte uforskammet, med mindre du bliver opfordret til det af den der kalder dig op eller naturligvis, hvis du kender personen bag nummert.

Det var godt nok en udfordrende holdning, hvis du spørger mig. Men held og lykke med den...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:50

Hej Martin (Marpov)

Det svinger naturligvis fra uge til uge, men jeg ringes ofte op 5-6-7-8 gange i løbet af en uge. Derudover "stoppes" jeg ofte på gaden 3-5 gange. Og jeg bryder mig ikke om at afvise folk -- især ikke fordi jeg selv har været i deres situation og ved, hvor utaknemmeligt deres job er.

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske er jeg lidt mistroisk. Men den første tanke der falder mig ind, når nogen ikke vil besvare et anonymt opkald, er at vedkommende har dårlig samvittighed over et eller andet, og af frygt ikke tør tage telefonen.

Jeg hører derfor også til den gruppe, der frasorterer en leverandør, som ikke vil besvare et anonymt opkald.

Noget helt andet - så forstår jeg slet ikke, at det i revisionsbranchen kan lade sig gøre, at have den holdning. Banker ringer anonymt, SKAT ringer anonymt (dog ikke alle afdelinger), og mange større virksomheder med omstillingsanlæg ringer anonymt.

Jeg selv ville have mistet meget, hvis jeg ikke havde besvaret bankens anonyme opkald omkring aktiehandler.

.... og til sælgerne: Jeg beder altid om at få en brochure tilsendt med bemærkningen om, at jeg vil kontakte dem, hvis jeg finder det interessant. Jeg har aldrig aldrig nogensinde fået en brochure. Det kan man så undre sig over.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47

Jacob Ipsen:

til gengæld savner jeg en mulighed for at spærer udenlanske broker firmaers tlfnr
er meget træt af engelske stoc broker firmaer der vil sælge varm luft aktier. og tager 1 time at slippe af med, så jeg er begynt at smide dem på efter 2 min

Ja gider du ik lige skyde dem alle!!! Fuck de er belastende, og bliver ved med at ringe 24/7 Skype-Angry

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59

Jesper Laugesen:

""Ja gider du ik lige skyde dem alle!!! Fuck de er belastende, og bliver ved med at ringe 24/7 Skype-Angry""

Hehe - der har jeg åbenbart været heldig - de har ihvertfald ikke fundet mig - og jeg har ikke hemmeligt nummer .

I sommers, det er altid værst om sommeren sjovt nok, der havde vi 8-10 opkald om ugen Skype-Angry

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07

Hans Stokholm Kjer:

Tonny Skov Pedersen:
Hvis det er en kunde, med en reel interesse, så lægger han en besked med anmodning om en tilbagemelding!

Hvis jeg skal vælge ny revisor, Tonny, så ringer jeg måske rundt til 3-4 stykker, som jeg har fået anbefalet.

Hvis den ene ikke tager telefonen, men de andre gør - så mister ham med den hårde telefonsortering mig som kunde. Af to grunde:

1. De andre har muligheden for at vinde min tillid - det har ham med den duttende telefon ikke.
2. Jeg gider ikke have en revisor, der ikke svarer, når jeg ringer - mit førstehåndsindtryk af "dutter-revisoren" er, at han ikke er til at komme i kontakt med. Og du ved: First impresions last.

mvh Hans

Hej Hans

Nu er det jo sådan, at man ikke umiddelbart kan se, hvorfor pågældende ikke tager sin telefon. Der kan jo i realiteten være tale om meget andet end lige en holdning.

Jeg ved ikke om, det er så meget bedre at komme til en receptionist, hvor svaret ofte vil være, at vedkommende er optaget og kan ringe tilbage....

Hvilken af scenarierne der vinder, det kommer jo an på holdningen hos kunden.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

Niklas:

Vi tager ALTID telefonen når folk ringer, simpelthen for ikke at midste kunder. Vi kan se at vi konvertere rigtig mange der ringer ind med spørgsmål til gode faste og betalende kunder.

Generelt går vi ind for god kundeservice, skriver lidt om det på vores bloghttp://www.firmafon.dk/smalltalk/post/11/5-råd-til-god-kundeservice.

Vi har rigtig mange kunder som er glade for vores system, via Firmafon kan man være til stede for ens kunder ligegyldigt hvor man er :)

Hvis du har gode erfaringer med god kundeservice vil jeg rigtig gerne høre fra dig da vi er igang med at lave en række videopodcast om emnet, fang mig på 77344540

Arhhhhg, ved du nu hvad, hvis du som omstillingsservice ikke tager telefonen, så tror jeg du må lukke hurtigt.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20

Espresso:

Måske er jeg lidt mistroisk. Men den første tanke der falder mig ind, når nogen ikke vil besvare et anonymt opkald, er at vedkommende har dårlig samvittighed over et eller andet, og af frygt ikke tør tage telefonen.

Jeg hører derfor også til den gruppe, der frasorterer en leverandør, som ikke vil besvare et anonymt opkald.

Det er nok mere et udtryk for din holdning end noget andet, hvilket jo kan lede tanken hen på dit alias her på Amino Wink

Espresso:

Noget helt andet - så forstår jeg slet ikke, at det i revisionsbranchen kan lade sig gøre, at have den holdning. Banker ringer anonymt, SKAT ringer anonymt (dog ikke alle afdelinger), og mange større virksomheder med omstillingsanlæg ringer anonymt.

Jeg selv ville have mistet meget, hvis jeg ikke havde besvaret bankens anonyme opkald omkring aktiehandler.

Det er ikke korrekt, idet de fleste banker og også SKAT nu viser nr.. Iøvrigt vil det være meget svært at tage et opkald fra SKAT eller banken, som vedrører en kunde, hvor man eks. er på farten eller til møde, hvor man ikke kan andet end tage et telefonnr. for at ringe tilbage.

Iøvrigt er det min opfattelse, at såvel banker og SKAT nu lægger et telefonnr. på svareren eller voicemail, alternativt ligger der en mail, når man kommer hjem.

Din bemærkning omkring banker og aktiehandler undrer mig lidt, idet oftest har man jo en gruppe i banken, som håndterer handlerne, og her har du følgelig deres direkte nr.

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:22

Tommy,

Tommy:
Man kunne også argumentere for, at der er to verdensopfattelser:

1 (den gammeldags)

2 Tommys verdensopfattelse

Jeg synes ikke lige ovenstående er dækkende, men

Tommy:
Få da reklamebeskyttet jeres CVR-nummer. De telefonsælgere jeg har fået igennem siden jeg reklamebeskyttede mit cvr-nummer er langt mere relevante end førhen og under 6 om året. Problem solved!

Det har vi også. Jeg har i år max talt med en asiat der ikke ville sælge noget (please understand, sir, I'm not trying to sell you anything but only look at some information) og en kvajpande der ved jeg bruger hans konkurrent som jeg er super tilfreds med.

Eneste ulempe ved markedsføringsbeskyttelse er, at man ikke får gode tilbud i posten, hvilket man naturligvis ikke finder generende. Vi skal være dybt koncentrerede til at lave vores arbejde og dét fungerer ikke hvis vi konstant bliver forstyrret af sælgere.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:02

Niklas. Hermed en klapsalve herfra til "jer": Klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap!!!

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)