Hvis du undrer dig over hvorfor du ikke modtager mails i din Hotmail indbakke, så er det fordi Hotmail i øjeblikket kæmper med tekniske problemer. Brugere fra over hele verdenen klager over at de ikke længere modtager mails. Interne mails fra Hotmail til Hotmail ser ud til at virke, dog ikke mails udefra. |
Hotmail / Live er nede ..
|
For helved da os... Så er det derfor alle mails kommer retur... |
Dine mails burde ikke komme retur. Det er tale om at SMTP-sessionen dør før den overhovedet kommer i gang, og det burde din mailserver tolke som en midlertidig fejl og prøve leveringen igen senere. Problemet har iflg. mine logfiler ikke stået på i mere end 10-11 timer. |
Det er auto-mails fra UPS med tracking nummer til kunderne... Vi har fået en masse retur idag, og nu ved jeg hvorfor... ;D |
Jamen så er det godt, at jeg bruger Gmail.com
|
Det var da nok lige maks nyttig information, er ikke mere end 10 min siden jeg oprettede en tråd pga. jeg var utilfreds med et firmas manglende svar på mail som jeg var blevet lovet ;) Har du så nogen ide om hvornår det er oppe igen ?
|
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Tak Martin - godt at få forklaring hvorfor der var så stille på mailen. De bedste hilsener Finn
|
Der har for så vidt jeg ved ikke været en officiel udmelding fra Microsoft endnu - så det er svært at give et tidspunkt på hvornår problemet er løst.
Men mon ikke de arbejder på det :)
|