Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vælger DU et logo

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder på siden www.billigt-logo.dk og jeg er ved at finde ud af hvad der skal til for at iværksættere vælger dette firma.

Jeg har undersøgt markedet, og pris og kvalitetsmæssigt ligger jeg et sted hvor ingen konkurrenter kan følge med.

Faktisk kun meget få danske professionelle designere skaber bedre design end www.billigt-logo.dk – deres udfordring er dog, at deres pris gør at nystartere ikke være med.

Da du købte et logo – hvilke overvejelser gjorde du dig?

Hvad ligger du vægt på ved et logo?

Vh.
Martin Carlsson

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:24

Hej

Noget af det folk IKKE tænker på er, muligheden for at logoet skal kunne trykkes på mange forskellige måder og derfor skal det enten være enkelt eller nemt at lave forskellige udgaver af som har samme signalværdi.

Hvad folk tænker på synes jeg derimod er meget forskelligt......

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:41

Hej

Jeg er en af dem som har haft brug for et logo  og kigger efter en der kan lave min....men priserne er så uoverkommelige for en lille butik som min...at jeg har opgivet at få et logo, det er alt for dyrt for en nystartede.

Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:17

Ideen er god, men problemet med logoerne i dit galleri er, at selvom de er flotte, rammer de ikke den skandinaviske tone. De er lavet af grafikere i Asien til det amerikanske marked, hvor stilen er noget anderledes. Men hvis du på et tidspunkt får nogle "danske" logoer ind i dit galleri, så bliver det interessant.

Som kunde ville jeg gerne vide, hvilke filformater, man får logoet udleveret i, og om det både er i Pantone, CMYK og sort/hvid.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:19

aasager:

Hej

Jeg er en af dem som har haft brug for et logo  og kigger efter en der kan lave min....men priserne er så uoverkommelige for en lille butik som min...at jeg har opgivet at få et logo, det er alt for dyrt for en nystartede.

Hvis budgettet er stamt er der mange som bruger forskellige design konkurrence services. Da man så typisk kan nøjes med at betale ca. 800 kr. Der er flere forskellige søg evt. på logo design contests i Google.

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:42

Hej

Da jeg skulle have lavet mit logo til min dyretaxi, fik jeg mange gode forslag og det sværeste er faktisk at finde noget man bliver glad for i længden.

Jeg endte op med et logo, som visuelt fortæller hvad firmaet laver - og her tror jeg faktisk godt det kan betale sig ikke bare at få lavet et logo, - men at få lavet logoet af en person som udover sin kreativitet også er fagligt klædt på til at få farverne til "spille" på forskellige markedsføringsmaterialer. Selvom det er svært som nystartet at finde pengene, - så tror jeg det er en god idè at få hjælp til at vælge.

Så kan man lægge tekst på som passer i stilen/tiden efterfølgende.

Hilsen Michael  www.ddks.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:35

Jeg tror bl.a. at folk tænker meget på om logo kan spille sammen med resten af designet, så hvis man får out-sourcet et logo ét sted, så skal det passe med det design man får et andet sted fra. Det skal være kompatibelt.

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 16:52

aasager:

Hej

Er 620 kr. alt for dyrt Wink

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:53

Det med priserne på logo-design vil jeg sige svarer til at begynde at diskutere hvad en bil skal koste.
Det er et spørgsmål om behov, smag, ønsket signalværdi og økonomi.

Der er et utal af faktorer som spiller ind - og som der er skrevet herinde i tråden, så er bl.a. en af faktorerne hvad logoet konkret skal bruges til af tryk. Hver eneste uge har vi kunder i MediaMouse, som kommer og skal have trykt visitkort, plakater eller lignende, men hvor det viser sig at det "professionelt designede" logo er mildest talt totalt ubrugeligt til andet end at se pænt ud på en hjemmeside. Og typisk er det dem som siger noget i stil med "jeg har et logo som jeg har betalt en professionel grafikker 500 kr. for", som står hos os og ikke kan forstå, at vi kommer med et overslag på noget der ligger imellem det samme og mange gange mere, for at omdannet det "professionelle logo" til et rigtig trykegnet logo.

Hårdt sagt vil jeg vove den påstand, at det med at kunne lave et flot logo ikke er ensbetydende med at man kan finde ud af at lave et brugbart logo. Hvis logoet ikke er konstrueret med et teknisk øje på hvordan det skal kunne reproduceres, så kan man ende ud i et logoet skal bygges om igen helt fra bunden af på et senere tidspunkt.

En ting er så de ovenstående tekniske aspekter - noget andet er så det med at få designet et logo som er i tråd med ens virksomhed, koncepter og produkter. Dertil kommer detaljer så som branding, genkendelighed, signalværdi m.m.

Men det er jo så bare mine holdninger til logo-design Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 14:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Din nye hjemmeside | 24-25.dk:

Hej

Jeg arbejder på siden www.billigt-logo.dk og jeg er ved at finde ud af hvad der skal til for at iværksættere vælger dette firma.

Jeg har undersøgt markedet, og pris og kvalitetsmæssigt ligger jeg et sted hvor ingen konkurrenter kan følge med.

Faktisk kun meget få danske professionelle designere skaber bedre design end www.billigt-logo.dk – deres udfordring er dog, at deres pris gør at nystartere ikke være med.

Da du købte et logo – hvilke overvejelser gjorde du dig?

Hvad ligger du vægt på ved et logo?

Vh.
Martin Carlsson

Siden er flyttet til www.dit-nye-logo.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)