Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål. Men jeg tror at du hurtigst muligt skal få lavet dig et showroom eller lignende et sted. For jeg tror du har fat i noget godt her, hvis ellers prisen holder. Jeg synes ihvertfald at det ser knald godt ud. Men er også sikker på at folk vil "se og røre" inden de bestiller.
Hvad med at prøvet at kontakte nogle udlejningselskaber. Det ku jo være de havde nogle tomme ejendomme hvor det ikke betyder det store at folk "kigger" forbi i stort tal :o)
Jeg bor til leje, så må ikke ;-) Ville ellers rigtig gerne.. Det ser super godt du
mikkel
æv.. :-)
Hvad med en Cafe i Randers, som maaske kunne trænge til lidt renovering. Giv dem tilbudet om at du giver dem en væg, hvis du maa sætte dit navn paa væggen og komme med "kunder" for at se væggen. Saa kan du jo ogsaa byde kunden paa et glas vin imens i kigger paa sten vægge.
Eller en tøj butik eller en brugskunst butik i Randers som kunne faa en stenvæg i udstillingsvinduet, igen med et lille sølv skilt i venstre hjørne med dit navn paa?