Jeg er musikproducer, og vil sælge mine beats via nettet. Målet er at få en god xtra indkomst, på mindst 5000,-/md. Jeg mener dog selv, at mine beats er mere værd og at jeg burde kunne få mere for dem pr./md, ved bare ikke hvordan jeg skal gribe det an.
Jeg ville lave en pris siden, jeg kunne ikke finde priserne på siden hvad de forskellige ting kostet.?
Jeg ville fjerne muligheden for at giv kommentar
jeg mener titler kunne forbedres, jeg kunne ikke forstå ved at læse titlen hvad der er på jeres hjemmeside , brug gerne op til alle 67 tegn der vises på google , jeg mener denne her tiltet <title> J a x o n B e a t</title>
Er spændt på den nye hjemmeside hvad i laver på jeres domæne
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
I første omgang gælder det om at gå præsenteret nogle priser på en lidt mere overskuelig måde. Går det senere hen og bliver en god forretning (det kan ikke andet med de imponerende beats I sælger), så vil jeg foreslå at få lavet en hjemmeside/webshop af nogle faglærte, hvor der er lagt vægt på brugervenligheden og et lækkert design. Og skal det være gennemført, bør der naturligvis køre en række af de pågældende beats som baggrundsmusik lige så snart man kommer ind på hjemmesiden - dog naturligvis således man kan pause, skifte sang, volume, osv.
Priserne er, på en efter min mening meget overskuelig måde, præsenteret her;
http://jaxonbeat.wordpress.com/about/
Jeg vil også have noge Paypal-lign på siden, så man kan købe direkte. Er Paypal the way to go?
Nå det var ikke lige det sted jeg ville lede efter priserne , jeg havde regnet med der stod priser jeg ,havde aldrig fundet priser uden du havde sagt den side lå der
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows