Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon-software

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og er i gang med at få noget salg på banen. Men landet ligger sådan at min samarbejdspartner bor i Århus og jeg selv bor i Hørsholm.

Vi sidder og taler over Skype hver dag for at diskutere diverse ting, men det opfylder ikke helt vores behov.

Vi har tit brug for at kunne vise et word/excel-dokument eller et billede til hinanden - og jeg har tit set på film, folk som holder en "interaktiv konference" og derfor kan vise noget som ligner et powerpoint show på hinandens computere - direkte i programmet. Uden at man behøver at sende noget til hinanden.

Nogen der kender et program som dette? Hvis det er gratis er det bare bonus. Skype-Smile

Vh Jacob

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:33

Søger du en fleksibel kontorløsning, i flotte og afslappende omgivelser? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her og glem alt om hjemmekontorer og cafeer. 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:58

Prøv at tage et kig på Teamviewer. Det er oprindeligt udviklet til fjernsupport, men giver også mulighed for 'bytte funktion'.

Jeg har brugt den til demonstrationsbrug. Så skaber jeg forbindelsen til kunde, instruerer lidt og flytter så over, så kunden kan se MIN skærm. Så skal der ikke installeres mere på kundens computer og jeg kan vise alt med fuld funktionalitet.

Det findes i en prøveversion der er gratis, men der er vist nok nogle tidsmæssige begrænsinger i det setup. Om ikke andet kan I da teste det af.

- du finder den på www.teamviewer.dk

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:07

Hej

Jeg vil tro at du kan bruge Windows Messenger - Der kan du sende og dele filer osv.

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/windowsmessenger/default.mspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

Der kan sagtens sendes filer via skype, så et program udelukkende til dette vil være spildt energi.

Da Jacob ønsker at vise dokumenter uden at sende, kan der evt benyttes windows fjernsupport i kombination med skype. Det lader dig se modpartens skærm på din egen pc, og Jacob skal derfor bare åbne det dokument den anden skal se.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:28

Opret en VNP forbindelse til hinaden og lave en fælles mappe som i opretter forbindelse til og som i har fælles skriverettigheder til. Så kan i smidde fælles dokumenter, programmer, software o.l. ind i den.

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 10:21
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:43

Adobe connect er et super godt stykke software til web møder- http://www.adobe.com/dk/products/connect/ - Adobe connect kan klart anbefales, men det er ikke den billigste løsning derude.

Et andet godt produkt er dimdim - http://www.dimdim.com/ 

De to løsninger kan klare dit behov. Der findes en ældre version af dimdim som opensource. Dengang var det gratis, men nu koster deres nyere løsning lidt at bruge, men det er ikke så meget i fht. adobe løsningen.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:28

Tak alle for mange gode ideer - Jeg vil se på dem og finde ud af hvilken en jeg bedst kan bruge Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)