Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Curo.. eller nyt navn?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann Mertz:

Når man tænker over navnet lyder det egentlig fornuftigt, men problemet ligger i når man skal udtale det - prøv at sige det højt for jer, ændre det på jeres opfattelse, eller? :-)

Mvh.

Nikolaj

Jeps, det er den vurdering fra jer, vi godt kunne bruge...

Juusu here and Juusu there..

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:42

Hvis I - eller jeres kunder - synes jeres navn er svært at udtale, hvad så med Beauvais, Peugeot, eller virksomheder med talord, som In2media m.fl. Det må da være kropumuligt.

Jeg har slet ikke nogen problemer med at forstå navnet, og jeg synes både det lyder professionelt og troværdigt. Jeg vil give Simon ret så langt, at det ikke er navnet I bør fokusere på. Fokuser istedet på at få gjort designet færdigt og solgt jeres produkter. 

Jeg kunne forstå det hvis I kaldte det jer 1nc0gn1t0 d351gn5 eller sådan noget, men Curo Media er sgu lige i skabet.

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 16:45

BZR:

Hvis I - eller jeres kunder - synes jeres navn er svært at udtale, hvad så med Beauvais, Peugeot, eller virksomheder med talord, som In2media m.fl. Det må da være kropumuligt.

Jeg har slet ikke nogen problemer med at forstå navnet, og jeg synes både det lyder professionelt og troværdigt. Jeg vil give Simon ret så langt, at det ikke er navnet I bør fokusere på. Fokuser istedet på at få gjort designet færdigt og solgt jeres produkter. 

Jeg kunne forstå det hvis I kaldte det jer 1nc0gn1t0 d351gn5 eller sådan noget, men Curo Media er sgu lige i skabet.

Tak for god feedback..

Til alle som måtte være i tvivl har vi efterhånden været i gang i et ½ år. Vi er skam godt igang med at sælge produkter, det foregår på www.curomedia.dk Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:52

Der er lidt kænguro over det, tænker lidt australien..

Ja der fik jeg så lige lyst til en god lang ferie og væk fra det daglige

Mikkel

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 16:54

ModernWall.dk:

Der er lidt kænguro over det, tænker lidt australien..

Ja der fik jeg så lige lyst til en god lang ferie og væk fra det daglige

Mikkel

Det må da i den grad være en positiv ting! Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:03

Nej vildt negativt - jeg har ikke råd til ferie Crying

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)