jeg mener at have hørt at ældre versioner af IE har nogle problemer med .png filer med transparens, jeg tror problemet ligger her? - jeg er dog ikke hardcore programmør :)
Hej Michael Tak for dit input. På min computer ser det fint ud. Men ja det kan sagtens være det er grundet manglende opdateringer det ser ud som det gør hos dig.
Hej Kenneth
Okay, ja det tænkte jeg nok. Den opfører sig også lidt mærkeligt nogen gange.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
jeg mener at have hørt at ældre versioner af IE har nogle problemer med .png filer med transparens, jeg tror problemet ligger her? - jeg er dog ikke hardcore programmør :)
Det tror jeg ikke er årsagen. Et billed er vel et billed, men jeg er heller ikke selv god på det område. Jeg tror nærmere at det er noget med layoutsproget en ældre version af IE ikke er så glad for. Jeg tror at det hedder CSS den ikke altid er glad for.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
.png filer har den force at de kan laves med transparent baggrund som gør at man kan få det nedenunder til at "skinne igennem" og det er vist den feature IE ikke er glad for.
Men som sagt kan det også sagtens være en css klasse som IE ikke er glad for.
Nå, men ikke mere programmørsnak i den her tråd, det handlede jo om designet og ikke koden bag
Hovsa, det faktisk godt være at du har ret i det du siger alligevel, jeg vil ikke spille klog på det men jeg misforstod dig i første omgang da jeg læste lidt for hurtigt.
Tror også du skal fjerne det med at du kun er dig selv. I hvert fald for virksomheder kan de virke mere flexibelt at der kører flere biler rundt i f.eks storkøbenhavn.
Teksten ude i højre side genere mig. Ikke at den er der, men overskriften handler om ferie og brødteksten om kvalitet.
Nå, men ikke mere programmørsnak i den her tråd, det handlede jo om designet og ikke koden bag
Jeps, det er jo også rigtigt Janus. Designet er godt nok, og imodsætning til Mikael kan jeg godt lide vinduesviskeren der er oppe i toppen, det syntes jeg er god fundet på