Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arghhh... tyve, svindlere, røvere, bedragere....

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - tusinde tak for dit meget fine tilbud :·) men vi har et alarmselskab som står for den del. Det er også spørgsmålet hvad der kan betale sig. Nu har vi sat store skilte i vinduerne om at alt af værdi er fjernet udenfor åbningstid - og håber så de vælger en af de andre virksomheder i området... de har jo kun et forsøg pr nat. Så hvorfor vælge et sted uden værdier. Håber jeg de tænker....

Fashion Seller - du tror da bare det er løgn... der er netop tikket en ordre ind fra Holland. En Daniella.... kender du hende? Må lige tjekke ip nummeret. Altså - det er da UTROLIGT hvis vi skal til at angribes af sådan en masse ....xyz%xx###......

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helle - houseofkids.dk:

Fashion Seller - du tror da bare det er løgn... der er netop tikket en ordre ind fra Holland. En Daniella.... kender du hende? Må lige tjekke ip nummeret. Altså - det er da UTROLIGT hvis vi skal til at angribes af sådan en masse ....xyz%xx###......

Ja hun har sjovt nok os handlet ved os... Og snart får du ordre fra både Belgien, Polen og Spanien ;D

Ej sorry ødelagde jeg overraskelsen ;D

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 20:41

Nåhh okey - så er der da også spøgelser alle vegne nu - ha ha ha - det er en god gammel kunde som har handlet 8 gange det sidste års tid :·) pyh...

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:42

I kan altid vælge at ringe til PBS og få oplyst, hvor i verden det pågældende kort er registreret. Vi fik bl.a. et par ordre fra Tyskland og Polen, men navnet var russisk (Igor) og kortet var i følge PBS amerikansk, så de to ordrer på samlet 2000EUR blev ikke afsendt..

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:44

Helle - houseofkids.dk:

Der er en anden gruppe i Holland os... Første ordre kommer altid fra Maxwell i Rotherdam, og derefter vælter det ind... De bor alle på samme gade, men de er ret proffessionelle, og gør det mega proffessionelt...

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 20:46

Fashion-Seller:

Ja hun har sjovt nok os handlet ved os... Og snart får du ordre fra både Belgien, Polen og Spanien ;D

Ej sorry ødelagde jeg overraskelsen ;D

ha ha ha - hvem har da givet dig stjerner for den usle forudsigelse Skype-BigSmile

I øvrigt god ide med paypal - kan man kombinere både pbs og paypal uden problemer?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 20:47

Hej Helle.

Nu kender jeg jo ikke dit alarmselskab. Men det skulle undre mig om de har rådgivet dig om andet end alarmer. Og der er mange andre muligheder som f.eks. sikkerhedslåse, Hammerglas der ikke kan smadres, Gitre overvågning, tågekanon og meget andet. Det er muligt at sikre sig mod indbrud og det har dit alarmfirma ikke hjulpet dig med at blive. Derfor synes jeg du skulle tage imod mit tilbud.

Det koster rigtig mange penge og ærgelser at have indbrud og få stjålet sine værdier ikke mindst sine data. Og det burde dit alarm firma også have rådgivet dig om.

de bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1 Security

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:49

Helle - houseofkids.dk:

I øvrigt god ide med paypal - kan man kombinere både pbs og paypal uden problemer?

Aner det ik... Men du behøves ik have Paypal online på din shop. Du kan bare bruge deres "request money" service, hvor du sender en penge opkrævning via mail, og kunden så enten logger på og betaler med deres bruger eller betaler online på Paypal gatewayen... Ret enkelt og effektivt...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:54

Hvordan kan de bare blive ved og ved og ved ??

De bliver jo aldrig fangdet, de kan sku ikke være så svære at finde, eller kan de ?

Mikkel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)