Hej i glade aminoer. Jeg har igennem den seneste tid arbejdet på et projekt og kan nu konstatere at konverteringen af kunder er umådelig lav.
Siden er www.lifealive.dk hvor jeg fortæller om det foredrag jeg har arrangeret i Århus. Fra forsiden er det kun en tredjedel der klikker videre til selve siden med oplysninger omkring foredraget, og derfra til at folk køber billet ryger der rigtigt rigtigt mange.Jeg har fået positive tilbagemeldinger fra de fleste sider omkring valg af foredragsholder, men billetsalget er meget sløvt.
Så alle inputs modtages med stor taknemmelighed. Hvad bør laves om i dine øjne? Hvad fungere? Hvad tænker du? Er jeg for tidligt ude, så folk først køber billetter til foredraget senere? Er prisen for høj? Er foredragsholderen forkert? Hvad siger du?
Jeg må indrømme, at det først gik op for mig hvad siden gik ud på, da jeg læste lidt om os!
Førstegangsindtrykket er ikke så godt, så derfor vælger mange ikke at klikke videre. Så det er forsiden du skal arbejde på at gøre mere informationsrig.
Der mangler noget introtekst omkring hvad lifealive laver overordnet.
Jeg kan heller ikke læse teksterne i billederne.
Der bør også være en side der hedder køb billeter.
Alt i alt er siden lidt tynd og mangler informationer.
Tak for info begge to. Er allerede i gang med en helt ny udgave af hjemmesiden, og håber at have den klar om et par timer. Det bliver bygget op helt fra bunden, og ikke på wordpress ligesom den nuværende, det kan forhåbentligt redde nogle af de fejl i omtaler.
Og sikke man kan kigge sig blind på sådan et projekt, havde ikke selv set de fejl i nævner...
Så er første udgave af den nye version af hjemmesiden lagt online. Så værsgo at skyde løs. Jeg har lyttet til kritikken og gjort forsiden langt mere informativ, ligesom jeg har flyttet info om arrangementet herud, lavet link direkte til billetsalget og skal så nu til at arbejde på lidt flere sider, så den bliver lidt mere fyldig.
Men kom endeligt med al hvad I har af inputs så det kan komme med i det videre arbejde.
Så er jeg ved at kalde 2. udgave for færdig. Så skyd løs, hvad er ikke godt nok, og hvad er godt. Jeg har fokuseret på at få flere sider, mere tekst og bedre synlighed af "køb billet knappen".
Eneste ting jeg lige kunne se , jeg har ikke out look ekspress på computer har ikke gidet at installere det , så jeg kunne ikke sende en mail uden at have kopieret din mail over i min webmail , så jeg ville lave en kontaktformular på hjemmesiden , ellers intet jeg synes der kunne forbedres
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mit førstehåndsindtryk var at siden så lidt kedelig og uinspirerende ud. Jeg ville nok vælge at smide nogle farver og bokse på sitet. Billedet flugter heller ikke med teksten, hvilket ikke ligefrem skaber et indtryk af proffesionalisme.
Det kunne også være en ide at gøre dine links mere synlige og gøre opmærksom på at det er sidens links. Først da jeg så det lignede det for mig adwords-reklamer eller sådan noget.
Måske kunne det også være en ide at rykke den store røde "køb billet" knap op i linkene. Det gør jo ikke spor at have den flere steder på siderne.
Men først og fremmest ville jeg sige noget "eyecandy" var på sin plads så man fik lyst til at scrolle længere ned af siden og klikke sig videre til de andre sider.
Måske kunne du finde en anden teksttype eller hvad ved jeg...?
Skrev bare det første jeg kom i tanker om da jeg så din forside. Håber virkelig det hjælper dig !