Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler til Tværpolitisk Ungdom Holstebro

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag alle,

Jeg skriver her på vegne af en ny forening fra Holstebro der hedder Tværpolitisk Ungdom Holstebro. De søger pt. nogle lokaler til at holde debatmøder i. Lokalerne skal være placeret i Holstebro og have toilet og gerne et lille tekøkken, og så selvfølgelig et mødelokale.

Tværpolitisk Ungdom Holstebro er en forening der holder debatmøder for unge fra alle ungdomspartierne (RU, SFU, KU, VU osv.) og styrker derved de unges politiske væsen. Som bestyrrelsesmedlem i Radikale Ungdom Midt/Vest håber jeg der er nogle erhvervsdrivende i Holstebro der vil støtte dette foretagende og gøre nogle lokaler tilgængelige enten til låns eller leje.

Foreningen har endnu ingen webside, så eventuelle spørgsmål er nemmest at give til mig.

Det skal siges jeg ikke direkte er involveret i Tværpolitisk Ungdom Holstebro, men blot hjælper et andet bestyrrelsesmedlem som har været med til at stifte foreningen.

På forhånd tak.

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler i fortsat lokaler i Holstebro. Vi har ca. 50kvm 10min. gang fra Centrum til udlejning. Bestående af 2 lokaler, herunder et kontor der er møbleret med pc, skrivebord m.v.
Månedlig pris er kr. 4000,-

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)