Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento med support'n'shit?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes det?

Alle herinde bræger om at Magento er the place to be, så jeg er da efterhånden blevet svært interesseret i at undersøge, hvad det kan.
Men med alle de fejl og mangler jeg kan nævne ved min nuværende shopløsning, er jeg nødt til at nævne deres support, ikke blot som et plus, men som den altafgørende faktor, der kan opveje næsten alt andet.

Findes der udbydere af Magento (eller andet, der ifølge jer er supergodt), der har håndholdning, der bare når min nuværende til sokkeholderne?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 08:36

Jeg søger i øvrigt også nogen - gerne i København eller omegn - der allerede bruger Magento og ville have lyst til at bruge en times tid på et tidspunkt på at dele erfaringer med videre. Jeg giver kaffe og uanede mængder streetcred ;-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:40

Nu er det ikke alle med sokker der har en shop - hvem er din nuværende? blot så sammenlignig kan laves Smile

Køb ren argan olie her

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 08:42

Sorry, jeg kører pt. på en Scannet platform 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:21

Lone S. Hansen:
Sorry, jeg kører pt. på en Scannet platform

Der finder du nok ikke mange med Open Source der kan tilbyde det samme. Har selv haft 2 Scannet shops og det eneste ankepunkt var priserne for modulerne, og at man er rimeligt låst fast hvis man selv ønsker at lave ændringer.

Så hvis ikke Scannet var så "krukkede" med priserne og gammeldags i deres design (shop ver. 1) så ville de nok have samme fremgang fremover istedet for opsigelser.

Da en Scannet snildt koster 1.000 per måned bare i hosting med diverse moduler:

MailList 350,00 (ved godt det fås billigere og dyrere)

Betalingsmodul 250,00 eller 500,00 ved ikke hvilken pris de vil tage

Søgeoptimering 250,00

Shop 375,00

Ialt 1.225,00 til 1.475,00 per måned til Scannet alene - og det er en høj pris hvis ikke man har brug for alle funktionerne, eller hvis man ikke har brug for servicen.

Og det er en meget lav pris hvis man konstant har brug for servicen og vil anvende en af markedets mest anvendte løsninger.

Det man så naturlivis må vurdere sammenholdt f.eks. med en Magento løsning til 9.995,00 inkl. alt i 1 år, er hvad man har brug for.

Det skal så med rette siges, at der findes hundredevis, hvis ikke 1000vis, at ekstra moduler som kan være interessante for en Magentoejer at have adgang til at få implementeret relativt nemt, hvorimod at skal du have nogle af disse funktioner hos Scannet, så er det NO GO.

Så man får altså med Scannet en kraftig begrænsning i sin fremtidige webshop, hvis man ønsker at være med på beatet hvert år.

Jeg har ikke tid til at liste alle modulerne der fås til Magento - men det er mange og der kommer dagligt flere til.

Køb ren argan olie her

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:28

Hej Lone

Jeg har lige fået www.sikkerhedseksperten.dk online med en Magento shop og vil da gerne dele erfaringer med dig. Dog bor jeg i det vest jyske, men kommer til kbh engang pr. måned. (næste gang d. 27 marts til messe og amino tastic)

Ang. service, har jeg fået priceless service hos www.magentohotel.dk , men kender ikke servicen hos scannet og vil derfor ikke sammenligne.

Dog ved jeg det er vigtigt (når det er opensource), at du altid har en "hjælper" til akutte problemer. Ikke at jeg har oplevet noget, men det er rart at vide hvor man kan få hjælp fredag aften kl. 20.

Jeg forventer selv at komme til at bruge 1902software, magentohotel.dk og Martin Tygsen (han er knaldgod og her fra amino). 

Så er jeg ihvertfald dækket mere end godt ind :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:
det eneste ankepunkt var priserne for modulerne, og at man er rimeligt låst fast hvis man selv ønsker at lave ændringer.

Så en hostet løsning hvor man kan udvide både frontend og administration efter lyst vil være en god ting :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 09:37

Niels:

Så en hostet løsning hvor man kan udvide både frontend og administration efter lyst vil være en god ting :)

Det er så basicly det jeg søger ;-) En lille diskret request, hehe.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 09:46

Hej Lone

Jeg er har også en magentoshop, som snart åbner... og det er Powerhosting.dk /magentohotel.dk der står for servicen, og den fejler absolut intet, det er seriøs god service!

Jeg har ikke (endnu) stor erfaring med magento, men deler gerne de erfaringer jeg p.t har, særligt om opsætning, templates, sprog osv... og kan da også vise hvem (personer og sites) der har hjulpet mig videre... jeg holder til i KBH.

Så det bare sige til.

/almulimann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:48

Lone S. Hansen:
Det er så basicly det jeg søger ;-) En lille diskret request, hehe.

Ja..... det kunne være nice at have det.... jeg har ikke selv set det nogle steder (men det findes nok) så derfor er jeg i gang med at lave den selv... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)