Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigt spørgsmål om ny hjemmeside og google

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit spørgsmål er hvad der er galt når jeg prøver at tilmelde min nye hjemmeside og får det her svar fra google.

Not Found

The requested URL /addurl?q=http://www.kloakmester-skaelskoer.dk/&hl=&dqq= was not found on this server.

Mvh

Jeppe

Vi levere minirenseanlæg på hele sjælland

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:39
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:49
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:57

Du skal aldrig tilmelde dig google - men oprette links, så google selv crawler dig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04

Hjemmesiden er i google find bare flere links så den bliver bedre indekset i google klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:05

Mikael christiansen:

Hjemmesiden er i google find bare flere links så den bliver bedre indekset i google klik her

Mikael - der er vist noget som du har misforstået.

Jeppe får ikke mere linkjuice, af at du linker til samme underside flere gange i samme tråd - det eneste der kan ske, er at du i værste fald får mindre linkjuice ud af det. Eksempel: Du linker med 3 forskellige ankertekster til samme side i din signatur - hvis du skal have noget mere ud af det, skal du enten kun have et link, eller endnu bedre 3 links til 3 forskellige undersider.

Ankerteksterne er også vigtige, tekster som "klik her" "læs mere" eller lignede får hverken søgemaskine eller brugere noget ud af.

En masse sider med en masse unik tekst, samt nogle gode links med gode ankertekster er noget af det bedste du kan gøre for at blive optaget hurtigt.

Se evt. mit blogindlæg om hurtig indexering på google uden at benytte xml-sitemaps, tilmelding hos google eller andre lignende måder som siges at kunne medføre hurtig indexering.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59

Emil Blücher:

Mikael christiansen:

Mikael - der er vist noget som du har misforstået.

Jeppe får ikke mere linkjuice, af at du linker til samme underside flere gange i samme tråd - det eneste der kan ske, er at du i værste fald får mindre linkjuice ud af det. Eksempel: Du linker med 3 forskellige ankertekster til samme side i din signatur - hvis du skal have noget mere ud af det, skal du enten kun have et link, eller endnu bedre 3 links til 3 forskellige undersider.

Ankerteksterne er også vigtige, tekster som "klik her" "læs mere" eller lignede får hverken søgemaskine eller brugere noget ud af.

En masse sider med en masse unik tekst, samt nogle gode links med gode ankertekster er noget af det bedste du kan gøre for at blive optaget hurtigt.

Se evt. mit blogindlæg om hurtig indexering på google uden at benytte xml-sitemaps, tilmelding hos google eller andre lignende måder som siges at kunne medføre hurtig indexering.

jeg ved godt alt det anker tekst mv, med klik se hans side er i google klik her

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:48

@Jeppe: Du skal kigge på dine titles - de skal være unikke for hver enkel underside. Lige nu er alle ens

@Mikael: Jeg kan godt se at han er indexeret - men ikke på dit link, det er der fejl i, om du igen har prøvet at linke til jeppes side, eller om du har prøvet at linke til google ved jeg ikke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:

@Mikael: Jeg kan godt se at han er indexeret - men ikke på dit link, det er der fejl i, om du igen har prøvet at linke til jeppes side, eller om du har prøvet at linke til google ved jeg ikke.

jeg skrev bare en fejl en i linket og fik ikke tjekket det , skrev også efterfølgende hurtigt at jeg godt vidste det du skrev , så det grundet min fejl i linket du skrev dette , som du skrev , begge  gange links var mening at vise side var i google , undskyld
skulle være dette her i begge 2 klik her

Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:56

Så har google fundet den mange tak for hjælpen Big Smile

Vi levere minirenseanlæg på hele sjælland

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)