Mit spørgsmål er hvad der er galt når jeg prøver at tilmelde min nye hjemmeside og får det her svar fra google.
Jeppe
|
Hvorfor vil du tilmelde den ? Google finder dig selv når der kommer link mod din side
Mikkel
Mit spørgsmål er hvad der er galt når jeg prøver at tilmelde min nye hjemmeside og får det her svar fra google.
Jeppe
|
Vi levere minirenseanlæg på hele sjælland
og husk at du kan lave denne søgning for at se hvilke sider der er blevet indekseret: site:kloakmester-skaelskoer.dk |
Hjemmesiden er i google find bare flere links så den bliver bedre indekset i google klik her |
Mikael - der er vist noget som du har misforstået. Jeppe får ikke mere linkjuice, af at du linker til samme underside flere gange i samme tråd - det eneste der kan ske, er at du i værste fald får mindre linkjuice ud af det. Eksempel: Du linker med 3 forskellige ankertekster til samme side i din signatur - hvis du skal have noget mere ud af det, skal du enten kun have et link, eller endnu bedre 3 links til 3 forskellige undersider. Ankerteksterne er også vigtige, tekster som "klik her" "læs mere" eller lignede får hverken søgemaskine eller brugere noget ud af. En masse sider med en masse unik tekst, samt nogle gode links med gode ankertekster er noget af det bedste du kan gøre for at blive optaget hurtigt. Se evt. mit blogindlæg om hurtig indexering på google uden at benytte xml-sitemaps, tilmelding hos google eller andre lignende måder som siges at kunne medføre hurtig indexering. |
jeg ved godt alt det anker tekst mv, med klik se hans side er i google klik her |
@Jeppe: Du skal kigge på dine titles - de skal være unikke for hver enkel underside. Lige nu er alle ens @Mikael: Jeg kan godt se at han er indexeret - men ikke på dit link, det er der fejl i, om du igen har prøvet at linke til jeppes side, eller om du har prøvet at linke til google ved jeg ikke. |
|