Hvilket debatforum bruger du udover Amino ? |
Det lader ikke til at folk er glad for at fortælle om de bruger andre debatforums.![]()
Debat
|
Det lader ikke til at folk er glad for at fortælle om de bruger andre debatforums. |
|
jeg bruger mest amino.dk det er et super godt forum med masser af råd jeg skriver også i eksperten.dk og dirverse erotisk forummer omkring striptease skriver jeg i |
|
Hehe fedt...Men som i sikkert har regnet ud, så er jeg ude efter de forums, som tillader signatur med tekst og link..:)
Det er vist forbudt på eksperten.dk! |
eksperter.dk tillader links i til hjemmesiden i signaturen du skal bare tilføje hjemmesiden inden på din profil Kommer dog ikke dit søgeord i med med skrive efter hvert indlæg venlig hilsen og dit virksomhed navn |
|
How er det eksperter.dk eller eksperten.dk vi taler om ? |
Meget undskyld en stavefejl det er selvfølgelige http://www.eksperten.dk/ synes amino.dk er bedste af disse 2 sider med der er vidste ikke ret mange andre sider i Danmark der ellers sker meget på |
|
Her lidt fra ekspert regler:
|
Det kommer automatisk vis man har hjemmesiden stående i profil står det også i indlægget , indenpå på profil står der tilføje sin egen hjemmeside i profil , med har du overhovedet oprette en profil , virker til du ikke ved hvordan disse profiler er opbygget , ? Er rimeligt svært at forklare vis du ikke har profil , er derfor rimeligt relevant om du har profil eller ej |