Hvilket debatforum bruger du udover Amino ? |
Det lader ikke til at folk er glad for at fortælle om de bruger andre debatforums.
Det lader ikke til at folk er glad for at fortælle om de bruger andre debatforums. |
jeg bruger mest amino.dk det er et super godt forum med masser af råd jeg skriver også i eksperten.dk og dirverse erotisk forummer omkring striptease skriver jeg i |
Hehe fedt...Men som i sikkert har regnet ud, så er jeg ude efter de forums, som tillader signatur med tekst og link..:)
Det er vist forbudt på eksperten.dk! |
eksperter.dk tillader links i til hjemmesiden i signaturen du skal bare tilføje hjemmesiden inden på din profil Kommer dog ikke dit søgeord i med med skrive efter hvert indlæg venlig hilsen og dit virksomhed navn |
How er det eksperter.dk eller eksperten.dk vi taler om ? |
Meget undskyld en stavefejl det er selvfølgelige http://www.eksperten.dk/ synes amino.dk er bedste af disse 2 sider med der er vidste ikke ret mange andre sider i Danmark der ellers sker meget på |
Her lidt fra ekspert regler:
|
Det kommer automatisk vis man har hjemmesiden stående i profil står det også i indlægget , indenpå på profil står der tilføje sin egen hjemmeside i profil , med har du overhovedet oprette en profil , virker til du ikke ved hvordan disse profiler er opbygget , ? Er rimeligt svært at forklare vis du ikke har profil , er derfor rimeligt relevant om du har profil eller ej |