Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter og angst - går det op i en højere enhed?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har så snakket med en læge idag.....

Der var lidt forvirring for var blevet indkaldt til den forkerte læge, men som det forløb, sagde han at han i mine øjne kunne se at jeg havde det meget skidt, og at de nok skulle finde det rette tilbud til mig.....

Vi kom kun kort ind på min fremtid og jeg sagde jeg ønskede at blive selvstændig på den ene eller anden måde, og han sagde att det var godt at have drømme......

Nu må vi se, han ville tage mig op til konference imorgen, så ville jeg få nærmere besked.....

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 20:24

Hej Lone

Jeg har ikke læst alle indlæg omkring dit spørgsmål, så jeg går direkte videre til dit spørgsmål.

Alt er relativt om det går hånd i hånd. Hvad er årsagen til at du har din angst? Hvornår startede den? Hvordan reagerer du og din angst når du kommer i pressede situationer? osv osv.

Jeg har selv har angst, i perioder, igennem 25 år (er 39 nu, så der har fyldt over halvdelen af mit liv) OG min erfaring, og dermed mit råd til dig (uden at vide præcis hvordan du og din angst reagerer under forskellige situationer), så vil jeg tillade mig på det varmeste at anbefale at få behandlet din angst FØR du slår vingerne ud og kaster dig ud i projekter som måske ikke er befordrende for din angst.

Heldigvis er angstbehandling idag, relativ let dvs. får du fat i den rigtige behandling/behandler så kan det betyde meget.

Jeg vil gerne stå til rådighed og tilbyder dig hermed en gratis rådgivning omkring dine muligheder (pr tlf).

Mvh Kim Liljehult (Psykoterapeut stud./se evt www.angstraadgivning.dk om et par måneder). Send PM eller send mail til info@angstraadgivning.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:48

Hej Kim.

Tak for din kommentar og ja du har fuldstændig ret i at jeg først og fremmest skal have styr på min angst, har bare snart gået rundt herhjemme alene længe og er ved at gå til af kedsomhed.

Jeg får angst i alle mulige situationer, bare det at lave mad kan nogengange fremprovokere det, men oftest er det når jeg står i nye og uventede situationer eller steder med mange mennesker....

Jeg ved ikke om det er min personlighedsforstyrrelse, der giver mig angsten, og om jeg har generaliseret angst / er konstant bekymrende og nervøs ....

Jeg snakkede som sagt med en læge i forgårs der godt kunne se at jeg ikke havde det særligt godt og spurgte om jeg havde prøvet noget der hedder Lyrica for min angst, hvilket jge ikke har, og så ville han tage det op på konference og jeg ville hører nærmere, men har ikke hørt  noget endnu....

Jeg trænger til, der snart sker noget er ved at gå til i denne ventetid....

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)