Hej Lone. Kender alt til problemet. Jeg har altid søgt job hvor jeg skulle være mig selv og ikke have kontakt med nogen mennesker. Jeg har altid ville være selvstændig og dette problem har også været forbi her. Jeg ville starte selvstændigt men, ville ikke snakke med nogen. Jeg har siden fået det meget nemmere med dette og fandt dengang udad at en webshop var det jeg skulle arbejde med, der var kundeservice over live chat. Og ingen tlf kontakt, det fungerede, men mine varer var ikke gode nok dengang :-( Der er også mange aminoer der arbejder med it og net der aldrig kommer til at snakke med deres kunder, men skriver herover og får ordre nok i hus.
Så jo det kan godt lade sig gøre, bare hold fast
Mikkel |
ModernWall.dk:Hej Lone.
Kender alt til problemet.
Jeg har altid søgt job hvor jeg skulle være mig selv og ikke have kontakt med nogen mennesker.
Jeg har altid ville være selvstændig og dette problem har også været forbi her.
Jeg ville starte selvstændigt men, ville ikke snakke med nogen.
Jeg har siden fået det meget nemmere med dette og fandt dengang udad at en webshop var det jeg skulle arbejde med, der var kundeservice over live chat. Og ingen tlf kontakt, det fungerede, men mine varer var ikke gode nok dengang :-(
Der er også mange aminoer der arbejder med it og net der aldrig kommer til at snakke med deres kunder, men skriver herover og får ordre nok i hus.
Så jo det kan godt lade sig gøre, bare hold fast
Mikkel
Kender godt det med ikke at ville have kontakt til kunder, men dette harmonerer ikke med at være indretningskonsulent hvor du skal ud til kunderne....
Jeg håber sørme at jeg bliver bedre til det efter jeg har været indlagt...
For som det er nu kan jeg bedst finde ud af det over mail/net...