Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er konkurrencen størst, organiske søgninger eller AdWords?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der nogle tal på hvor man får mest for sine penge krone for krone?

Er et klik på "billig Nokia" eksempelvis billigere via AdWords (søgning) end hvis man havde en SEO mand til at skaffe ordet til tops organisk.

Hvordan er fordelingen, hvor mange klikker organisk og hvor mange klikker på de sponsorerede?

Og tilbage til overskriften: Hvor er konkurrencen størst, organiske søgninger eller AdWords?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:28

Tror du ikke det er meget forskelligt i brancherne ?

tror ikke man bare kan stille det sådan op.

Jeg sælger feks. Stenvægge til boliger og der er meget lille konkurrence, ergo skal jeg satse mest på organisk og nok også billigst for mig ;-) Min side er ved at blive opdateret med SEO så tror det er godt givet ud. Vi er 4-5 sælgere af denne varer.

Der imod mobiler tror jeg måske mest på adwords frem for seo på hver enkle mobilmodel. Der er meget stor konkurrence og mange mobiler

min vinkel på det

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj,

tror egentlig konkurrencen er lige stor på de populære keywords, adwords er her og nu priser, hvor organisk er over længere tid som jeg ved du er fuldt klar over :-), men så til gengæld næsten gratis trafik herefter (mindre pris at holdes ved lige). I Danmark tror jeg det vil være billigst i det lange løb at satse på organisk da sproget gør at konkurrencen ikke er så stor i google.dk som den er på engelsk i google.com f.eks

I google.com er man nødt til at satse meget på adwords i opstartsfasen for overhovedet at få kunder!! og det gør alle de andre jo også, så stor konkurrence på adwords på de populære keywords.

håber du kan bruge min opfattelse af SEO til noget :-)

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:58

Tak for svar begge 2. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)