Tror du ikke det er meget forskelligt i brancherne ?
tror ikke man bare kan stille det sådan op.
Jeg sælger feks. Stenvægge til boliger og der er meget lille konkurrence, ergo skal jeg satse mest på organisk og nok også billigst for mig ;-) Min side er ved at blive opdateret med SEO så tror det er godt givet ud. Vi er 4-5 sælgere af denne varer.
Der imod mobiler tror jeg måske mest på adwords frem for seo på hver enkle mobilmodel. Der er meget stor konkurrence og mange mobiler
tror egentlig konkurrencen er lige stor på de populære keywords, adwords er her og nu priser, hvor organisk er over længere tid som jeg ved du er fuldt klar over :-), men så til gengæld næsten gratis trafik herefter (mindre pris at holdes ved lige). I Danmark tror jeg det vil være billigst i det lange løb at satse på organisk da sproget gør at konkurrencen ikke er så stor i google.dk som den er på engelsk i google.com f.eks
I google.com er man nødt til at satse meget på adwords i opstartsfasen for overhovedet at få kunder!! og det gør alle de andre jo også, så stor konkurrence på adwords på de populære keywords.
håber du kan bruge min opfattelse af SEO til noget :-)