Uddybende kommentarer til design og layout er også ganske velkomne!
På forhånd mange tak!
Hvorfor holde sig til én af de to farver? En blanding af de to (både sort og grøn) giver da et mere interessant logo, end hvis I blot benytter jer af én farve.
EDIT: Nu kan jeg se, at I også benytter jer af begge farver i det vedlagte link, så udkast #1 må være at foretrække for mit vedkommende.
ingen af delen jeg ville følge trenden som er dette års mode og løbende skrifte farverne ud evt. man kan se sidste år mode farve kørende i banner derved kan i se der køre en udvikling i moden f.eks. denne side her følger års mode farve mere http://www.eurowoman.dk/galleri/mode/forarsommer-2010-de-5-tendenser/
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mikael du tager altså en artikel vedrørende tøj mode og porterer det direkte til design af logo?
De har da skrifte farven efter årets modefarven , så det var bare ide som nogle gør de skrifter farve efter mode farve , jeg synes det den er bedste måde at gøre det , at skifte logo farve på hjemmesiden som denne side gør.
Jeg synes det giver det mest professionel look at skrifte logo farve ud med årets modefarve , det viser man følger tiden og trenden og ikke er en kedelig hjemmesiden , der ikke opdatere sig efter moden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows