Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs webdesigner søges til større projekt...

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Hej Alle

Får flere og flere henvendelser, hvilket er super - vil blot lige nævne at inden jeg kan sende en projekt beskrivelse i detaljer vil i modtage en hemmeligholdelses aftale som bedes underskrive - når jeg modtager denne retur i underskrevet stand modtager i projekt beskrivelsen - mere så vi har alt det formelle i orden :)

Håber i har forståelse for dette.

Bendtsen

Hej Bendtsen,

Jeg håber at du får en masse brugbare henvendelser til dit spændende projekt.  

De herrer Lundsby og Anders Hyldig .. er I ikke rare at huske, at tråden er startet af Bendtsen, som søger webdesigner?
Umiddelbart vil jeg ikke mene, at jeres - ja undskyld udtrykket - hanekamp, bidrager til Bendtsens søgen efter en webdesigner.

Held og lykke til dig Bendtsen med din søgen efter en dygtig webdesigner. Har du været forbi Amino Freelancer med opgaven?  Skype-Smile

Hav en god dag.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 07:40

Hej John

Tak for dit indlæg.

Samtidig vil jeg blot lige sige, hvor træt jeg er af folk, der smadrer andres tråde - ikke kun i denne tråd men generelt på Amino. Det er fint nok at man har forskellige holdninger og vil diskuterer dem, men synes dog godt man kunne have startet en ny tråd, eller måske tage diskussionen i PB'er, i stedet for at køre andres tråde het af sporet. Blot et lille øf herfra!

Nå, men jeg håber ikke at denne diskussion har taget for meget fokus fra, hvad tråden egentlig handlede om? :)

Og er glad for alle de henvendelser jeg indtil nu har fået, men håber da der kommer nogle flere til inden ugen er omme.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:05

Go aften kære Aminoer...

Så er projekt beskrivelsen klar, og jeg vil i løbet af aftenen sende hemmeligholdelsesaftaler som tidligere informeret. Efter returnering i underskrevet stand vil jeg fremsende selve projektbeskrivelsen.

Hvis der er flere der kunne tænkes at være interesseret i at være en del af dette projekt, så skal i være mere end velkommen til at skrive her i tråden eller en PB med jeres mail adresse.

Glæder mig til at kunne komme lidt videre i processen, og blot til info, så jo mere jeg har fordybet mig i selve projektet og beskrivelsen heraf, ja jo flere indtjeningsmuligheder dukker der op :) - Projektet har virkelig stort potentiale, og det er ikke blot en salgstale fra de varme lande, jeg har vendt ideen med flere betroede personer, og her er meldingen den samme.

Ha en dejlig søndag aften.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:34

Hej Amino

Tænkte jeg en sidste gang ville skyde denne tråd til tops her på Amino, i går aftes var nok ikke det bedste tidspunkt. :)

Projektbeskrivelser er allerede sendt ud til de første, så hvis du kunne se dig selv i dette projekt, så er det nu du skal skrive til mig, jeg lukker for "tilmeldingen" i aften, således at jeg kan fokuserer 100% på dem der allerede har vist interesse for projektet.

Ha en dejlig dag.

Bendtsen

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)