Hej Alle, Er ved at lave min side helt om og vil egnetlig gerne have mine handelsbetingelser skrevet på en anden måde, og så jo fundet de perfekte på en anden side men er lidt imod bare og kopiere dem og sætte dem ind... Dog har jeg set næsten de samme stort set ordret på en anden side? Kom til at tænke på at en dag så jeg herinde er link til en side med alle mulige standard skrivelser indenfor alt muligt, kan det være sådan et sted de kommer fra?, eller har de bare os selv kopieret lidt fra andre? Mvh Stine
|
Man kan desværre se nogle butikkers handelsbetingelser være både lange og knudrede - det kan godt være at der er nogle butikker, som i iver efter at fraskrive sig både det ene og andet skriver lange standardtekster. Nogle af dem sikkert også for at tækkes e-handelsfonden, som jo nærmest har gjort en forretning ud af det.
Jeg har valgt at holde mine på et minimum af information, det er mere for at fortælle kunden, hvad han eller hun kan forvente fremfor en ansvarfraskrivning af alt mellem himmel og jord. fairtime.dk handelsbetingelser.
Venlig hilsen
Ole