Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ChargeBack- Indsigelse fra kunde mod betaling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Feb 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Vi har her til morgen fået en ChargeBack (Indsigelse mod betaling) fra en kunde i Sverige, hvor vi har sendt en

vare med Post Danmark og har kvittering på modtagelsen. Kunden har nu imidlertid gjort indsigelse mod betalingen,

hvilket jo så medfører at pengene igen bliver trukket på vores konto..

Hvad gør i andre i sådan et tilfælde?

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Ved du hvad kunden gør indsigelser overfor ... er det manglende levering, defekt vare eller andet?

Hvis det er manglende levering så prøv at søge erstatning hos Post Danmark.

Ellers er desværre næsten intet at gøre, andet end at prøve at få fat på kunden og overbevise dem om at de skal betale.... og siger de nej, skal du bevise overfor PBS at varen er leveret og afleveret til den rigtige person og ikke bare en som har skrevet det rigtige navn på kvitteringen, hvilket praktisk taget ikke kan lade sig gøre.

Held og lykke med det, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre også mere eller mindre kategorisk sige at der ikke er noget at gøre. PBS er ukritisk og unuanceret i deres behandling af disse sager - læs: der er ingen "behandling", men pengene hives blot tilbage i forbrugerbeskyttelsens hellige navn - selv med håndgribelige beviser i hånden er det praktisk talt umuligt at få fornuft ud af PBS :(

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)