Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ModernWall.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Ønsker feedback på mit nye site..

både positiv og negativ..

Siden findes her: Stenvægge

Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:52

Hej Mikkel.

Jeg savner lidt billeder omkring opsætningen. Måske lave en slags "It's as easy as 1-2-3"-guide, hvor du fortæller hvor let det kan gøres. Umiddelbart når jeg kigger på siden, synes jeg nemlig det virker som et tungt produkt, der kræver lang tid at sætte op.

Udover det synes jeg det er nogle fede produkter du sælger! Sitet er måske ikke en fryd for øjet, men det er funktionelt og det er jo det vigtigste.

Held og lykke med din shop mikkel!

Med venlig hilsen

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:59

For guds skyld ikke ændre på design!! For at give en ros synes jeg det klinger vildt godt med navn, design og varen du sælger! Den fanger rigtig godt.

Thumbs up her fra!!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:07

Din shop ser fin ud.

For mig at se mangler der kun 1 ting.

Og det er en video hvor du har en der opsætter en wall på en væg, det er jeg sikker på vil være en god ting og som du også kan lægge på youtube etc..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:18
Hej. Jeg synes at det er en flot side. Det med en 123 guide ville være rigtigt godt. Måske en video. Jeg sidder lidt og tænker " kan jeg gøre det her selv mon?". Med en video eller billede serie Hvor man ser hvor nemt det er, så mr. 10 tommelfinger, ville blive overbevist om at det kan jeg selv finde ud af, og købe. Efter første gang jeg kiggede på din side, tænkte jeg hvor meget for jeg egentlig for de 497 kr? Jeg havede overset at det var 1kvm. Måske skulle det være mere tydeligt og måske vises ved siden af bestillings boksen, hvor man skal skrive hvor mange man vil købe. Og lidt Info om hvad de forskellige typer vægge er lavet af. Ellers en Nice shop. Bare en skam at min kæreste ikke bryder sig om det, for det gør jeg ;-). Altså dine produkter.
Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:31

Mange tak for jeres kommentarer.

Kan godt se det ville være super med en lille Guidevideo, tror det skal afprøves..

Jeg vil få noteret det er pr. KVM prisen er de 449,-

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:48

Så skulle der gerne stå pr. kvm på forsiden så folk ved det fra starten :-)

Skal det stå ved bestilling kræver det vist en programmør :-) Har gjort opmørksom på at det er 1 m2 man køber af gangen i overskreften, men måske ikke tydelig nok ?

Der står også som det første i beskrivelsen at det er 1 m2.

Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:00

Flot og enkel side.

Som de andre også påpeger, så ville et par videoguides gøre underværker. Måske kan du lave en lille sektion, hvor du laver en 4-5 videoer, der viser noget om kvaliteten og hvordan du sætter det op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:20

Flot hjemmeside tillykke med det Yes

Titlen kan forbedres lave en mere sigende tilte og sælgende titler jeg mener denne <title>ModernWall.dk - Stenvægge</title> huske google viser op til 67 tegn

Kontaktsiden kunne jeg ikke finde?

Lave denne side med CVR nummer og telefon nummer og en kontakt formularer derved lettere at kontakte den personlige kundepleje mener jeg er vigtig

Skrifte type er forskellige på siden at vælge en og lav denne på hele siden, dette giver et bedre professionelt look.

Ideer til mere tekst lav en spørgsmål side svar og lave en blog med nyheder , dette giver mere indhold til hjemmesiden og google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)