Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på casevideo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ude ved en af vores kunder i dag og lave en lille casevideo, første gang i laaang tid jeg arbejder med video og første gang med nyt kamera (panasonic GF1).

Jeg vil høre om i ikke vil give lidt feedback? Videoen er på vej op på youtube, men imens kan i se den på min egen hjemmesidehttp://stephenson.dk/video/FashionWeekLive.mov (den fylder lidt over 80mb lige pt)

Af ting vi gør anderledes til næste gang:

• Bedre mikrofon
  • Flere miljøbilleder
  • Skarpere spørgsmål
  • Bedre musik (skal have fundet noget godt)

Giv meget gerne noget god konstruktiv feedback :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:26

Syntes det er okay, men som du selv nævner vil en bedre mikrofon været et hit.

Ved ikke om jeg syntes det er fedt med det musik i baggrunden der... :-)

Men det er sgu ok lavet helt sikkert :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:08
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 22:35

Hej Niklas

Super at du bruger video cases, som producent af disse kan jeg jo kun bifalde detWink

Det er et lækkert look videoen har, når du nu ikke laver en lys sætning med lamper, så kunne du arbejde med at lade din kunde sidde i det naturlige lys indfald der er fra vinduerne, det ville gøre billedet mere spændende.

Nu ved jeg ikke om du har filmet i fuld HD, men hvis du har kunne du beslutte at din færdig film skulle laves i 1280x720px - så ville din rå optagelser være "for store" på den måde kunne du scalerer noget af det ned og lade noget andet være 100% og beskære det - på den måde snyder du dig frem til to "kamera vinkler" men kun et kamera.

Lyden som du selv siger, en ekstern mikrofon er et must. og når du har musik på skal niveauet af musikken være betydeligt lavere end personen der snakker, så forstyrrer det ikke uanset hvor kedeligt nummeret er.

Det var lige et par hurtige input - men super at se en video case, det bliver gjort alt for lidt Smile

De bedste hilsner

Meik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)