På andre fora er det muligt, selv, at sætte antallet af viste indlæg i en tråd op. Her på det seneste har det egentlig irriteret mig, at man skal klikke ny side hele tiden pga. det lille antal indlæg pr. side.
Findes det allerede her på Amino eller er det muligt at fixe det?
Det er ikke en mulighed der som standard ligger i det software vi bruger. Vi har sat antal indlæg efter at siderne loader hurtigere og vi får dertil flere sidevisninger, som igen gør at vi kan sælge flere annoncer.
Med andre ord vil det koste os penge at ændre, for at få færre indtægter og det står derfor ikke lige øverst på listen over ting vi vil lave.
Men når vi en dag får bedre økonomi på Amino og vi har lavet mange af de andre forbedringer vi arbejder på, så vil jeg bestemt ikke udelukke at vi laver det.
Tonny den står til 50, men der vises kun 10??????????
Martin, jeg tror altså ikke at det tager mange nanosekunder at loade siden, hvis der er mere end 10. På andre fora hvor der fx. bruges mange billeder, kan det godt tage lidt længere, men jeg mærker intet, når det kun er tekstindlæg.
Anyway.....det vil altså sige at man kan sætte den til 50, men I har valgt at over-rule med beslutningen om 10 pr side eller hvordan skal jeg forstå det?
Det tager heller ikke mange sekunder at trykke næste og hvis det gavner økonomien på Amino i form af flere bannervisninger, til fordel for os alle i form af mere udvikling på portalen... så er det vel værd at tage med.
Martin, jeg tror altså ikke at det tager mange nanosekunder at loade siden, hvis der er mere end 10. På andre fora hvor der fx. bruges mange billeder, kan det godt tage lidt længere, men jeg mærker intet, når det kun er tekstindlæg.
Anyway.....det vil altså sige at man kan sætte den til 50, men I har valgt at over-rule med beslutningen om 10 pr side eller hvordan skal jeg forstå det?
Tror det er antal emner, og ikke indlæg de 50 henviser til, altså emneoversigten. Og ikke indlæg
Men når vi en dag får bedre økonomi på Amino og vi har lavet mange af de andre forbedringer vi arbejder på, så vil jeg bestemt ikke udelukke at vi laver det.
Dbh Martin
Det er sgu den sødeste måde at skrive "beat it creep" på, jeg har set til dato ;o)
Ok..flere sidevisninger pga af færre indlæg - Den havde jeg ikke set, men det giver mening...
Beklager, jeg var ikke klogere, troede jeg havde fundet de vises sten.