Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

findes dette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

det skal bruges til at øve sig med at tegne skitser så børn får en føling med at tegne...

har en ideé om at lave et program der kan styre et bord på en specielt måde.. og så selvfølgelig et bord.

Ideén går ud på at lave et skitseprogram. hvor man tager en tegning fra en avis lægger det på bordet og man har en pen så sætter man tegningen/billedet fast på bordet og så kan du tegne efter billedet der er på bordet og samtidig du tegner efter altså laver en skitse vil du kunne følge det på pc skærmen og det vil automatisk gæmmes på pcérn så kan man printe det ud og farvlægge det. Og jeg tænker med den ideé hvis den ikke er på markedet giver børn noget at arbejde med.

Kan også bruges i skolerne og uddannelsescentere hvis der er nogen der er oppe til svendeprøve så kan de tegne deres projekt ind på bordet og senere lægge det over på pcéren.

på bordet er der en vinkelret linial og forskellige ovale og runde huller man kan bruge i forskellige størrelser og der mener jeg hvis der skal tegnes en tegning på 1:5 er der et hul der viser størrelse så den bliver 1:5 ovs.

Jeg har ikke forstand på om det kan laves og hvad det vil koste. jeg har ikke penge til selv at smide noget i idén så hvis man kunne fremlægge sin idé for nogen...

fik idén for min datter laver skitse tegninger omridset af en person ved at lægge et papir på skærmen og sætter et billede ind på pcéren og overføre fra pcéren til papiret i form af en skitse og derefter tager hun papiret af og tegner sin tegning færdig  i hånden det giver insigt i at få skitsen til at være så tro som på billedet ved at hun lære at lægge de rigtige skygger med mere.

venlig hilsen

jimmy 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:30

Det lyder meget som det en wacom tegneplade kan. Det er en plade hvor man kan fastgøre papiret, og tegne efter og det kommer så også op på skærmen.

ud over det har wacom tegneplader også mange features og funktioner, og ikke mindst mange forskellige typer penne.

du skulle tage et kig på det, for at se om det er noget alla det.

http://www.wacom.eu/index2.asp?pid=0&lang=en

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:31

jamen tak for det . jeg ser på det...

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:33

det var så lidt...

Det lydder nemlig meget som sådan en du efterspørger på. og de fås i forskellige prisklasser og forskellige størrelser og kvaliteter.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)