Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

formmail hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om der er noget som kan lave en formail hvor at den indtastede information bliver sendt ud til mange steder på samme tid.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 14:33

f4i:

Jeg vil høre om der er noget som kan lave en formail hvor at den indtastede information bliver sendt ud til mange steder på samme tid.

No offence. Men når du ikke engang melder tilbage når man hjælper dig, så er det svært at tage en opgave fra dig seriøst igen. 

Dit forrige script sendte jeg endda til dig både dokumenteret og uden beregning, men ikke skyggen af et "tak" eller anden tilbagemelding har jeg set. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:36

Frands:
Dit forrige script sendte jeg endda til dig både dokumenteret og uden beregning, men ikke skyggen af et "tak" eller anden tilbagemelding har jeg set. 
Den er ikke god må man sige :) tak er da det mindste man kan sige.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Frands:

f4i:

No offence. Men når du ikke engang melder tilbage når man hjælper dig, så er det svært at tage en opgave fra dig seriøst igen. 

Lad os lige få en ting på det rene med det samme.

1. for det første bad jeg i en tråd om tilbud på at få lavet et script, og jeg fik mange tilbud. At jeg vælger ikke at svare dig skal du ikke være børnefornærmet over. Jeg valgte en anden.

2.Det script du sendte, sendte du uden jeg havde bedt om det og uden jeg havde lavet en bestiling. Da jeg modtog dette have jeg allerede placeret en rigtig ordre et andet sted.

At jeg vælger ikke at tage kontakt til dig er et valg jeg laver fordi jeg modtager rigtig mange mails, og jeg kan altså ikke sidde og sende takkebreve til folk der uopfordret laver ting til mig..

Til slut så kan jeg fortælle dig at det script du sendte slet ikke virkede, hvilket faktisk var den største grund til jeg ikke gad bruge noget af min tid på dig.

Men hvis du gerne vil give mig et tilbud på denne opgave er du velkommen, så har du også en chance for at vise du kan lave noget som virker. Du skal dog vide at jeg kun kontakter dig hvis det er dig der modtager opgaven.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

f4i:

Lad os lige få en ting på det rene med det samme.

1. for det første bad jeg i en tråd om tilbud på at få lavet et script, og jeg fik mange tilbud. At jeg vælger ikke at svare dig skal du ikke være børnefornærmet over. Jeg valgte en anden.

2.Det script du sendte, sendte du uden jeg havde bedt om det og uden jeg havde lavet en bestiling. Da jeg modtog dette have jeg allerede placeret en rigtig ordre et andet sted.

At jeg vælger ikke at tage kontakt til dig er et valg jeg laver fordi jeg modtager rigtig mange mails, og jeg kan altså ikke sidde og sende takkebreve til folk der uopfordret laver ting til mig..

Til slut så kan jeg fortælle dig at det script du sendte slet ikke virkede, hvilket faktisk var den største grund til jeg ikke gad bruge noget af min tid på dig.

Men hvis du gerne vil give mig et tilbud på denne opgave er du velkommen, så har du også en chance for at vise du kan lave noget som virker. Du skal dog vide at jeg kun kontakter dig hvis det er dig der modtager opgaven.

For at svare ganske kort. 

1. Det er selvfølglig op til dig, hvem du vælger. 

2. Du skrev og spurgte hvad det skulle koste, og jeg besluttede siden hen at det ikke skulle koste noget fordi det var meget simpelt så jeg lavede det hurtigt og mailede det til dig. 

Jeg tror ikke på at du har modtaget hundredevis af scripts folk har lavet til dig. Men nuvel, det er også op til dig om du vil svare folk der forsøger at være venlige og gøre dig en tjeneste. 

Sidst, så kan jeg naturligvis ikke have hængende på mig, at det jeg laver ikke fungerer. Scriptet er her: 

https://ssl.helpsoft.dk/dev/mscript/

og på https://ssl.helpsoft.dk/dev/mscript/list.txt kan man nemt se, at de e-mail adresser man sætter i formen, bliver lagt i filen. Så hvis det ikke virker for dig, så er det ikke scriptets skyld :)

/Frands - HelpSoft ApS

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Det link du har puttet i tråden har jeg aldrig modtaget, og det du sendte virkede ikke efter upload.

Nej jeg modtog ikke hundredevis af scripts, men jeg modtager nok små 100 mails om dagen så jeg må vælge de vigtigste ellers bliver dagen sku for lang.

Jeg tvivler ikke på dine evner og vil da gerne takke dig for det gratis arbejde du valgte at lave, selv om jeg ikke gjorde det tidligere, men som sagt må jeg lave en priortering.

Du er stadigvæk velkommen til at give et bud på denne opgave. Du har min mail.

beklager ulejligheden og evt misforståelser.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:25

f4i:

Det link du har puttet i tråden har jeg aldrig modtaget, og det du sendte virkede ikke efter upload.

Nej jeg modtog ikke hundredevis af scripts, men jeg modtager nok små 100 mails om dagen så jeg må vælge de vigtigste ellers bliver dagen sku for lang.

Jeg tvivler ikke på dine evner og vil da gerne takke dig for det gratis arbejde du valgte at lave, selv om jeg ikke gjorde det tidligere, men som sagt må jeg lave en priortering.

Du er stadigvæk velkommen til at give et bud på denne opgave. Du har min mail.

beklager ulejligheden og evt misforståelser.

Nej tak.

/Frands - HelpSoft ApS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)