Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook ikon til sin fanside, hvordan ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen, der kan hjælpe?

Brian

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:56

Hej Brian

prøv lige og hør Thomas De oliveira herinde fra :-)

Han har lige fået det sat op på hans talkshow

deoliveiratalkshow.dk

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:00

Brian Schou Larsen:

Brian

Husk at der er forskel på en gruppe og en fanside. For at have en fanboks, skal du have en fanside, som du kan oprette her: http://www.facebook.com/pages/create.php

Derefter følger du bare de links jeg skrev lidt tidligere, det er næsten så simpelt som noget kan være - du får en html kode og indsætter den på din side.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06

Jesper Skov:

Brian Schou Larsen:

Brian

Husk at der er forskel på en gruppe og en fanside. For at have en fanboks, skal du have en fanside, som du kan oprette her: http://www.facebook.com/pages/create.php

Derefter følger du bare de links jeg skrev lidt tidligere, det er næsten så simpelt som noget kan være - du får en html kode og indsætter den på din side.

Hej, det link har jeg været på. Men det er en i forvejen eksisterende gruppe, jeg ønsker at få på hjemmeside, men kan ikke finde hvor dette kan lade sig gøre

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:09

Brian Schou Larsen:

Jesper Skov:

Brian Schou Larsen:

Brian

Hej, det link har jeg været på. Men det er en i forvejen eksisterende gruppe, jeg ønsker at få på hjemmeside, men kan ikke finde hvor dette kan lade sig gøre

Det er som sagt ikke muligt, du skal have en fanside for at kunne integrere den på din hjemmeside. Alternativt skal du blot linke til din gruppe med et almindeligt link.

// Jesper Skov

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:26

Hej,

Jeg ved dette er en gammel tråd, men jeg prøver lige med et spg. alligevel.

Jeg er ved at lægge Facebook ind med "syntes godt om" og billed udsnit af medlemmer, på min shop. Helt som guiden på Facebook forklarer. Det er lykkedes mig at få dette på plads, MEN halv delen af væggen på facebook er også kommet med? Og det ser forfærdeligt ud og nu har jeg brugt adskillige timer på at få det væk, men det kan jeg åbenbart ikke finde ud af! Flueben i "show stream" er også fjernet, så det burde være rigtig det jeg gør!  Hvad skal jeg gøre for at fjerne "stream"en?

KH Charlotte

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)