Hej alle |
Ja - det vil det i høj grad.
Hej alle |
Ja - det vil det i høj grad. |
Ja det vil det, og det er heller ikke nok blot at omformulere enkelte sætninger. Jeg kan dog ikke give et nøjagtigt bud på, hvor meget omskrivning der skal til, før samme artikel ikke dømmes som værende dc. |
Ok har bare set folk gøre det hvor de anvender amino blogs. |
Det kan være at de ikke er klar over konsekvenserne - eller bare ignorerer dem. Det ene er dummere end det andet. ;-) Du kan vælge at lade dine sekundere blogs forblive uindekserede, men jeg tvivler på at det vil gavne dig. Forsøg i stedet at få din rigtige blog højere op i søgeresultaterne, så du kan få flere besøgende på de indlæg, du allerede har der. Desuden ville jeg lige overveje din intro-side en ekstra gang. Rigtig mange der kommer til forsiden vil nok aldrig klikke sig videre til din blog, og det er da en skam, ikke? |
Hvis hoveddelen af indholdet er ens med andet indhold, vil det gå ud over placeringerne. Også selvom at du kun skriver en ny indledning. Skriv ny tekst på bloggen, eller omformuler hovedparten. Du kan også vælge at skrive en ny test om et eksisterende blogindlæg på den gamle blog, og så linke til det gamle blogindlæg |
Mange tak for de gode idér, og råd. |