Så er det mig igen, nu er jeg igang med at få flyttet mit "gamle" firma (www.change-technology.myshopify.com) over til Halv-Pris, jeg ville gerne høre folks mening omkring alt lige fra design, til konstruktiv kritik !
Jeg ved ikke hvad jeg gør med logo, men overvejer en logo konkurrence.
Skal lige siges at produkt udvalget er begrænset lige nu, men om en lille måneds får vi over 80 nye varenumre. Alt lige fra ipodkabler og meget mere!
huske brug alle 67 tegn der vises på google jeg mener <title> HalvPris - Hvorfor betale FuldPris?</title> den siger ikke ligefrem titlen at det en shop og det er vare i sælger
Chat vinduet køre i venstre kan ikke se hele teksten før man lukket dette vindue , det irritere mig og ødelægger bruger venlighed lav , et klik chat med os , vis man skal chatte med jer , det virker også useriøst på at der pup op vindue der skal lukkes for at se hele venstre side menu .
Højre side kan ikke se hele menu varer den sorte kant køre over noget af det
i alt en rodet useriøse butik uden logo banner , design der passer så siden kan ses let og overskueligt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
huske brug alle 67 tegn der vises på google jeg mener <title> HalvPris - Hvorfor betale FuldPris?</title> den siger ikke ligefrem titlen at det en shop og det er vare i sælger
Chat vinduet køre i venstre kan ikke se hele teksten før man lukket dette vindue , det irritere mig og ødelægger bruger venlighed lav , et klik chat med os , vis man skal chatte med jer , det virker også useriøst på at der pup op vindue der skal lukkes for at se hele venstre side menu .
i alt en rodet useriøse butik uden logo banner , design der passer så siden kan ses let og overskueligt
Hej Mikael,
lidt off topic: har nu i de sidste tre dage prøvet at bruge dit "strip"-link i din signatur, men udover volapyk er der ikke meget at komme efter på din side.
Hej Mikael,
lidt off topic: har nu i de sidste tre dage prøvet at bruge dit "strip"-link i din signatur, men udover volapyk er der ikke meget at komme efter på din side.
jeg ved godt at min strip side er nede , med håber at side er oppe i i morgen det har webmaster sagt den er , med håber det er rigtigt og det var jo hellere ikke min side der lå til feedback den er vidste ikke klar til det kan man rolig sig .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows