Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop - Halv-Pris.dk - Vil gerne have feedback :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er det mig igen, nu er jeg igang med at få flyttet mit "gamle" firma (www.change-technology.myshopify.com) over til Halv-Pris, jeg ville gerne høre folks mening omkring alt lige fra design, til konstruktiv kritik !

Jeg ved ikke hvad jeg gør med logo, men overvejer en logo konkurrence.

Skal lige siges at produkt udvalget er begrænset lige nu, men om en lille måneds får vi over 80 nye varenumre. Alt lige fra ipodkabler og meget mere!

Hjemmesiden er lavet i Joomla.

www.halv-pris.dk

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 12:12

Hej Casper

Jeg kender personen som tidligere har ejet hjemmesiden, og den har været kørt rigtig højt op, så allerede der tror jeg du har vundet mange besøgende.

Han solgte dog sexlegetøj, legetøj og rengøringsartikler ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 12:22

Hej :)

Jeg synes shoppen fremstår meget rodet og "hulter-til-bulter". Jeg tror dog du får det på plads, når der kommer flere varer.

Held og lykke med konceptet. Med den rette markedsføring, er jeg sikker på at du nok skal få det gjort til en succes ;)

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 12:24

Ser godt ud - men jeg savner et toplogo med jeres navn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35

Umiddelbare ting...

- Det tog mig lang tid før jeg fik øje på jeres "Træk et produkt hertil for at handle".

- Tituleringsformen er forskellige gennem siden. "Glemt DIT brugernavn", "De sparer", "Vidste DU".

- Lidt rod med sprog... "kr. 39.95 (including 25 % moms)"

- Jeres logo-footer billede bliver ikke vist

- Enig i at der godt kunne være en indikation øverst om hvem i var. F.eks. logo.

Ellers et rigtig lækkert design. :) Held og lykke med det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:26

huske brug alle 67 tegn der vises på google jeg mener <title> HalvPris - Hvorfor betale FuldPris?</title> den siger ikke ligefrem titlen at det en shop og det er vare i sælger

Chat vinduet køre i venstre kan ikke se hele teksten før man lukket dette vindue , det irritere mig og ødelægger bruger venlighed lav , et klik chat med os , vis man skal chatte med jer , det virker også useriøst på at der pup op vindue der skal lukkes for at se hele venstre side menu .

Højre side kan ikke se hele menu varer den sorte kant køre over noget af det

i alt en rodet useriøse butik uden logo banner , design der passer så siden kan ses let og overskueligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:41

Mikael christiansen:

huske brug alle 67 tegn der vises på google jeg mener <title> HalvPris - Hvorfor betale FuldPris?</title> den siger ikke ligefrem titlen at det en shop og det er vare i sælger

Chat vinduet køre i venstre kan ikke se hele teksten før man lukket dette vindue , det irritere mig og ødelægger bruger venlighed lav , et klik chat med os , vis man skal chatte med jer , det virker også useriøst på at der pup op vindue der skal lukkes for at se hele venstre side menu .

i alt en rodet useriøse butik uden logo banner , design der passer så siden kan ses let og overskueligt

Hej Mikael,

lidt off topic: har nu i de sidste tre dage prøvet at bruge dit "strip"-link i din signatur, men udover volapyk er der ikke meget at komme efter på din side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51

RonnyValby:

Mikael christiansen:

Hej Mikael,

lidt off topic: har nu i de sidste tre dage prøvet at bruge dit "strip"-link i din signatur, men udover volapyk er der ikke meget at komme efter på din side.

jeg ved godt at min strip side er nede , med håber at side er oppe i i morgen det har webmaster sagt den er , med håber det er rigtigt og det var jo hellere ikke min side der lå til feedback den er vidste ikke klar til det kan man rolig sig .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:56

Jeg er helt rolig (hvis det var det du mente). Tænkte bare at det måske var interessant for dig at vide.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:59

Jeg vil starte med sige,at jeg er vild med domænnavnet www.halv-pris.dk    - Det kan man bare ikke glemme..:)

Hmmm jeg kan næsten ikke se din hjemmeside, for den bliver loadet mega langsomt..!

Måske er det min browser...Jeg kigge på din side iaften...*Ss*

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)