Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side beskrivelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at lave en lille firma hjemmeside hos Mono.net, men det ser ud til at man ikke selv kan vælge hvad der skal stå i side titlen, den hedder automatisk sidens navn efter fuldt af det som knappen hedder som man trykker på.

Er der nogen problemer med at alle sider hedder det samme i starten af side beskrivelsen, når det er at der står noget forskelligt efterfølgende, i forhold til seo?  

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:16

Hey.

Ja det er der, det fjerner ligesom det at man reelt kan udfører noget meget vigtig SEO på hjemmesiden.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 10:45

Til dels kan google sortere tekst i titlen fra, der går igen på alle sider.

Men det er bestemt ikke den optimale løsning.

Det behøver jo heller ikke være dyrt at få en hjemmeside, du er velkommen til at få et tilbud ved mig hvis det er.

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 10:45

Ja, det var det jeg var bange for:(

Hvad så med ONE.com, der kan man også lave en næsten gratis hjemmeside, men der kan jeg ikke finde en demo. Nogen der ved om man der kan lave unikke side titler? 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:21

Jakob Jensen 75:

Hvad så med ONE.com, der kan man også lave en næsten gratis hjemmeside, men der kan jeg ikke finde en demo. Nogen der ved om man der kan lave unikke side titler? 

Ikke for at starte en hostingsnak, men du kan sagtens få en billig host - der er mange at vælge imellem, se evt. http://emil-blucher.dk/blog/hvilket-lavprishotel-er-bedst

Normalt er det bedst at hoste sin side selv, så har du meget mere handlefrihed når du arbejder med SEO. Et godt valg kunne være wordpress - selvom at det orginalt er et bloggingsystem, kan det hurtigt sættes op som et normalt CMS-system. Intallationen er nem, og har du ikke mod på den er der en masse aminoer som kan sætte den op for dig til en god pris.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:30

Jakob Jensen 75:

Næsten uanset hvad du vælger af hostede løsninger på markedet, så vil du ikke få ret mange muigheder for SEO. De fleste af disse systemer er nogen som blev lavet for lang tid siden, eller er baseret på andre som er lavet for endnu længere tid siden, de bruger ikke så mange midler på at opdatere disse systemer, og det er derfor man ikke finder så mange SEO muligheder i de systemer.

Vil du have en hjemmeside som tager brug af alle de SEO muligheder som findes, så er der ikke ret mange systemer på markedet, og slet ikke hvis vi snakker gratis systemer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:39

Jakob Jensen 75:

Ja det kan du!

Jeg har lavet alle mine hjemmesider hos One og det har fungeret fint indtil videre. Jeg har dog nu valgt at få lavet en proffessionel hjemmeside, men det er ikke på grund af utilfredshed med One.

De har skabeloner og hjemmeside program og du har desuden adgang til kildekoden, så du kan lave titler, metabeskrivelse osv.

Støder du i problemer, så er du velkommen til at sende mig en PB.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 11:53

Det lyder som det nok er ONE jeg skal vælge:) Er der et sted hvor jeg kan se en demo,  skabelon, eller et link til en side der er lavet hos one. Jeg kan ikke finde noget på ONE's egen side.

Jeg har et domaine navn som jeg har købt hos one, hvad gør jeg for at komme igang med at lave en side?

Tak for at jeg må skrive til dig hvis jeg får problemerSmile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:56

Jakob Jensen 75:

Det lyder som det nok er ONE jeg skal vælge:) Er der et sted hvor jeg kan se en demo,  skabelon, eller et link til en side der er lavet hos one. Jeg kan ikke finde noget på ONE's egen side.

Jeg har et domaine navn som jeg har købt hos one, hvad gør jeg for at komme igang med at lave en side?

Tak for at jeg må skrive til dig hvis jeg får problemerSmile

Hvis du har købt et domæne hos One, så har du også købt webhotel i 12 måneder ikke?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:00

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)