Håber i kan hjælpe..d. 15 - 2 - 2010 sende jeg en pakke afsted til en kunde.. med lovning om pengene ville blive sat ind om mandagen! da der ikke kom nogle penge i hele den uge, kontaktede jeg kunden og sagde der ikke var kommet nogle penge... det var fordi han havde fået ny netbank og der gik lang tid med at sende penge.. okay så gav jeg det lidt længer tid.. men ingen penge er kommet, jeg snakkede igen med han. og nu ville han sende en chek med posten da jeg jo skulle have mine penge.. men ingen chek er ankommet.. (det er en jeg tidliger har arbejdet sammen med) Skal jeg sende han en mail og give han 8 dage til første rykker og 16 dage mere til nummer 2 rykker og 24 dage til inkasso ? Beløbet er "kun" 2198,95 kr. Hvad ville i gøre.. det er mere måden han gør det på som pisser mig så meget af! ( undskyld skal lige ud med min vrede ) !!! Er det ulovligt at klippe finger af ? På forhånd taxa ! |
JA det er fair. Altså at sende ham en rykker. Enten reagerer han og er flov og skynder sig at finde en måde at betale (det er jo det man håber). Og ellers ignorerer han dine rykkere, og hvis han gør det, så er det nok fordi han ikke har tænkt sig at betale. Og så skal du da ikke tøve med inkasso.