Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site - www.instrument-butikker.dk - Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har startet et nyt site der skal samle danske forhandlere af musikinstrumenter. Jeg ville meget gerne hører hvad i synes om designet og brugervenligheden. Som jeg håber det fremgår af designet er jeg gået efter det meget enkle og brugervenlige look :)

Tag et kig og lad mig hører:
www.instrument-butikker.dk

Med venlig hilsen
Glen Michaelsen

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:31

Super dejlige siden Yes

Havde dog problemer med at finde kontaktsiden , som jeg synes er den vigtigste evt. kunne lave en kontaktformularer på hjemmesiden , jeg har har ikke out look ekspress på min computer , derfor besværligt at kontakte dig

Dette her ville sælge dine forhandler bedre vis det stod , med evt. kunne der laves en plus profil , da alt er gratis.

Forhandler informationer kunne godt står hvilken CVR nummer

Ideer links til rejseplan , nemt og hurtigt at finde udad hvordan man finder forhandler

Ideer der burde også kunne laves en ruteplan , til hver forhandler

Kan ikke se nogle beskrivelse under profil , der burde under hver forhandler står en kort fri beskrivelse på 200 tegn f.eks.

Forhandler billeder et udendørs og 3-4 inden dørs billeder der sælger butikker bedre

Det er også yderste relevante hvor stor butikken er i m2 , for hvem gider køre 120 km for butik på 20 m2 , for der står ej , hvor store butikker er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 19:37

Tak for den hurtige gode kritik.

Butikken har faktisk mulighed for at uploade billeder, alle butikkerne har deres eget log ind hvor de kan styre deres information og der kommer også til at være mulighed for at de kan indtaste en beskrivelse.

Angående kontaktsiden, jeg laver nok nogle links i bunden til de vigtigste informationssider, og der kommer også en kontaktformular derinde :)

Ruteplan kunne også være en superfed ting - Det har jeg også på tegnebrættet :)

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:07

Ikke for at sige ideen er dårlige ,med de par profiler der inden , er der ingen lagt billederne mv. i profilen tit , når noget er gratis gider folk tit ikke gøre det vilde ud ad deres profil , derved , kan dine gode mening i at give noget gratis væk godt ødelægge noget for dig .

Derfor synes du kunne gøre forskellige ting f.eks. at køre en oprettelse gratis periode , med køber du nu får du en plus profil med billeder mv.

kør en hård markedsføring med adwords kombineret med måske en fast søgeord optimering ekspert , der er flere  gode her på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:13

Hej Glen

Super spænnende site, overordnet vil jeg sige at jeg syntes sitet ser godt ud, designet er let og overskueligt og man kan nemt komme ind til den information man måtte søge. Men vil give de andre i tråden her ret, du må ikke forære det hele væk det skal være muligt at få en fremhævet profil til et simpelt beløb pr måned. Samtidigt med, at det skal være muligt at opdatere sin profil med meget relevant info.

Vil foreslå at du finder nogen som skal bruge dette værktøj, og ber dem give dig kritik af siden på godt og ondt. Så du konkret kan se hvad dine brugere søger.

Mvh
Jacob

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:16

Jeg synes umiddelbart at den ser fin ud.....en smule kedelig måske, taget branchen i betragtning ;o)

Måske er I også lidt sent ude, når nu Music Retail Holding ejer både aage/eskildsen og ikke er færdige med deres opkøb. De ejer snart hele norden eller rettere, alle de vigtige instrumentbutikker....men held og lykke med det ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:35

Glenovic:

Tag et kig og lad mig hører:
www.instrument-butikker.dk

Med venlig hilsen
Glen Michaelsen

G`aften

Har lige været inde og snuse

Umiddelbart måske lidt tamt design, ellers fungere sitet godt, hurtige skift.

Klart der mangler lidt fra butikkernes side, rent visuelt. Kunne være en ide med betaling´s del.

Der er dog en ting nej rettere 2 der springer i øjnene

1: for at gå tilbage skal jeg op i browseren, surt

2: billedet af saxen over messingblæsere, og så finder jeg saxeer under træblæsere Confused

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 11:43
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:52

Utrolig fin side, synes jeg!

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg troede, at jeg under eks. trommer (hvor der er 3) ville finde forskellige trommer (mærker og modeller). Så når jeg har udset mig en tromme jeg gerne vil have, så kan jeg gå ind på hjemmesiden og finde en forhandler af den.

Men hvis siden er beregnet til kunden, som står og vil søge markedet for trommer og vil finde en butik, hvor kunden kan få vist trommer frem og se nogle forskellige, så er det jo helt perfekt!

Men måske er det så en ide at skrive antal af eks. tromme modeller. Så man ikke kommer ud i en butik, hvor der kun er en tromme model. Dog kan man jo altid gå ind på forhandleres hjemmeside.

Det skal også siges, at jeg ikke ved det store om instrumenter!

Det er bare en tanke. Men ellers en super fin side :)

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 02:58

Hej Smile

En god ide med site som dette.

Under "Find butik nu" er der er et kæmpe hvidt område, som godt kunne fyldes ud med et noget, fx billede/tekst.

Under logoet står en tekst med skåskrift. Denne kunne godt være større, da er lidt svær at læse - kommer an på skærmindstillingen.

Mangler kontaktinformation på forsiden til ejeren af siden, fx hvis man har tilføjelser eller gode ideer til andre butikker.

Instrument-Butikker.dk - Find forhandler af musikinstrumenter! - kunne godt stå større, så det er det primære fokus, når man går ind på siden - Et blikfang.

Mange hilsner

Lisbeth Kure

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)