Hej. Jeg har startet et nyt site der skal samle danske forhandlere af musikinstrumenter. Jeg ville meget gerne hører hvad i synes om designet og brugervenligheden. Som jeg håber det fremgår af designet er jeg gået efter det meget enkle og brugervenlige look :) Tag et kig og lad mig hører: Med venlig hilsen
|
Super dejlige siden
Havde dog problemer med at finde kontaktsiden , som jeg synes er den vigtigste evt. kunne lave en kontaktformularer på hjemmesiden , jeg har har ikke out look ekspress på min computer , derfor besværligt at kontakte dig
Dette her ville sælge dine forhandler bedre vis det stod , med evt. kunne der laves en plus profil , da alt er gratis.
Forhandler informationer kunne godt står hvilken CVR nummer
Ideer links til rejseplan , nemt og hurtigt at finde udad hvordan man finder forhandler
Ideer der burde også kunne laves en ruteplan , til hver forhandler
Kan ikke se nogle beskrivelse under profil , der burde under hver forhandler står en kort fri beskrivelse på 200 tegn f.eks.
Forhandler billeder et udendørs og 3-4 inden dørs billeder der sælger butikker bedre
Det er også yderste relevante hvor stor butikken er i m2 , for hvem gider køre 120 km for butik på 20 m2 , for der står ej , hvor store butikker er